  • 1. Data: 2009-04-01 10:56:46
    Temat: Ponownie kosztorys
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Bylo troche spamu wiec moze nikt nie zauwazyl wiec umieszczam jeszcze
    raz. Chodzi o to czy czegos nie pominalem w zestawieniu.

    Moze ktos rzucic okiem na moje zapiski?
    Rozbilem calosc kosztow na etapy, ktore (wdaje mi sie) moge
    potraktowac jako calosc i rozliczac sie jak za calosc. Chodzi o
    sytuacje typu: tu jeszcze powinno byc zrobione to i to i za to chcemy
    dodatkowo.
    Oczywiscie zakladam, ze moge byc w bledzie dlatego prosba do grupy o
    rzut okiem i ewentualne wskazowki czy nie zapomnialem o czyms.

    1. Ogrodzenie (czy sam zrobie czy zlece - chodzi o to ze moge to
    zamknac jako jedna pozycje)
    2. Stan surowy (jako calosc) a w nim:
    - wykop
    - stan zero
    - scainy (lacznie z dzialowymi)
    - kominy
    - schody
    - stropy
    - drenaz
    3. Dach a w nim:
    - orynnowanie
    - obrobki (kominy)
    - okna (polaciowe)
    4. Wod-kan
    - od fundamentow do podlaczenia ostatecznego (bialy montaz)
    5. Elektryka
    - od bednarki, uziom, do okablowania calego z wyprowadzeniem
    podlaczen
    na zewnatrz domu
    6. Ogrzewanie - jako odrebna pozycja
    - chociaz po ostatnich rozmowach moze sie okazac ze wejdzie to zakres
    Wod-kan.
    7. Tynkijako jedna pozycja)
    - wewnetrzne
    - zewnetrzne
    8. Podlogi (wylewki)
    9. Okna i drzwi (jako material jak i robocizna)
    10. Drzwi garazowe
    11. Kominek
    - od etapu fundamentow do wykonczenia
    12. Paapety
    - zewnetrzne
    - wewnetrzne
    13. Ocieplenie dachu
    14. Wykonczenia poddasza
    - sciany
    - plyty GK
    15. Oczyszczalnia + zbiornik chlonny
    16. Podlaczenie gazu (miejski lub zbiornik jeszcze nie wiem)
    17. Alam
    18. Podlogi - wykonczenie
    - parkiet
    - terrakota
    19. Sciany - wykonczenie
    - malowanie
    - glazura
    - scianki z plyt GK
    20. Schodzy - wykonczenie
    21. Odkurzacz centralny

    Wprawdzie mebli tu jeszcze nie ma ani szafek kuchennych ale chyba
    powinno byc wszystko to za co bede musial zaplacic.
    Nie majeszcze wykonczenia wokol domu ale to nastepny etap.

    Prosze o uwagi.
    Pozdrawiam
    Dy

  • 2. Data: 2009-04-01 11:22:47
    Temat: Re: Ponownie kosztorys
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    "Dy" <d...@m...com.pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > 2. Stan surowy (jako calosc) a w nim:
> [...]

    Osobiscie ten etap bym rozbil, wydzielajac "stan zero" jako osobny dzial,
    jest w nim sporo waznych etapów, jak chocby izolacje czy zasypanie
    fundamentów.
    Co do wydatków, brakuje mi tutaj obslugi geodezyjnej

    J.

  • 3. Data: 2009-04-01 12:12:14
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

> [...]
    > fundamentów.
    > Co do wydatków, brakuje mi tutaj obslugi geodezyjnej

    Stan 0 zeczywiscie bedzie troche zlozony u mnie ale chce traktowac to
    jako calosc ze wzgledu na wykonawcow, ktorzy raczej nie chca tego
    rozbijac. Poniewaz wiem co tam trzeba zrobic nie przeszkadza mi to.

    Juz jest po geodecie wiec tego kosztu nie wliczalem

    Dzieki, mozejeszcze ktos sie wypowie?

    Pozdrawiam
    Dy