  • 1. Data: 2009-06-17 22:30:57
    Temat: Poradnik Inwestora nowe pliki v005
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    http://budowanie.110mb.com/000_Poradnik_Inwestora_Ws
    tep.pdf
    http://budowanie.110mb.com/001_Poradnik_Inwestora_Fu
    ndamenty_lawy.pdf

    Tamtego pliku już nie ma. Będzie miejsce na innym serwerze...

    Jeżeli ktoś ma właśnie zalewać ławy fundamentowe to niech to szybko
    przeczyta zanim go fachoffcy załatwią.

  • 2. Data: 2009-06-18 06:48:01
    Temat: Re: Poradnik Inwestora nowe pliki v005
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    ale ty masz chłopie ze sobą problemy :)

    Adi

  • 3. Data: 2009-06-18 07:05:35
    Od: Marras <m...@g...pl>

    adbud wrote:
    > ale ty masz chłopie ze sobą problemy :)
    >
    > Adi

    co sie czepiasz Kikiego. Robi swietna robote, a Ty Kolego niestety nic
    merytorycznego do grypy nie wnosisz.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2009-06-18 07:14:09
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    czyli taki poradnik biednego skrzywdzonego inwestroa jest merytoryczny :)
    Wykonawce to sobie trzeba umieć znaleść i patrzec na to co robi a nie potem
    na koniec narzekać i żalić się całemu swiatu

    Adi

  • 5. Data: 2009-06-18 07:46:09
    Od: Marras <m...@g...pl>

    adbud wrote:
    > czyli taki poradnik biednego skrzywdzonego inwestroa jest merytoryczny :)
    > Wykonawce to sobie trzeba umieć znaleść i patrzec na to co robi a nie potem
    > na koniec narzekać i żalić się całemu swiatu

    Porownujac do fachowych pozycji, np. poradnika majstra etc. to na pewno
    poradnik nie jest jeszcze merytoryczny.
    Jednak dzieki temu, ze jest kompaktowy, praktyczny i "latwy w obsludze"
    szybciej zalapiesz co i jak powinno razem wspolpracowac.
    Druga sprawa - to jest "swiezy" towar! Wiec nie zniechecajmy autora/ow.
    Lepiej dodajmy cos sensownego i stworzmy opensourcowy przewodnik dla
    budujacych.

    Kolega Kiki zakladam, ze nie ma wyksztalcenia budawlanego wiec pisze to
    jezykiem zrozumialym dla nie-budowlancow i dzieki temu osoby takie jak
    ja (budowlaniec nie zawodowo) maja szanse zrozumiec temat unikajac
    wnikania w techniczny belkot.

    To co mi sie szczegolnie podoba to checklista, ktora zwraca moja uwage
    na krytyczne punkty/etapy oraz jest quasi lupa, przez ktora mozna
    patrzec na wykonowce i egzekwowac niedorobki przed zaplata za fuszerke.

    pozdrawiam
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 6. Data: 2009-06-18 07:51:35
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

  • 7. Data: 2009-06-18 07:59:25
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adbud" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > czyli taki poradnik biednego skrzywdzonego inwestroa jest merytoryczny :)
    > Wykonawce to sobie trzeba umieć znaleść i patrzec na to co robi a nie
    > potem na koniec narzekać i żalić się całemu swiatu

    Typowa gadka fachofca- "wiem lepiej bo robię tak od lat"
    A jak inwestor zaczyna zadawać niewygodne pytania, każe robić po swojemu itp
    to sie nagle larum podnosi- że inwestor ma problemy ze soba ze wydziwia itp.
    Poradnik poradnikiem ale wolny rynek(i płacenie paragonami;) powinino odsiać
    w końcu partaczy.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-06-18 09:48:59
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Typowa gadka fachofca- "wiem lepiej bo robię tak od lat"

    "na każdej budowie pęka"
    "osiada grunt"
    "każdy dom osiada"
    "nie znam domu co nie pęka"
    :-)

  • 9. Data: 2009-06-18 10:02:42
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    pękanie domu nie jest niczym nadzwyczajnym ani też nie jest niedoróbką
    techniczna, poprostu wszystko zależy w dużej mierze od gruntu

    adi

  • 10. Data: 2009-06-18 10:12:10
    Od: Marras <m...@g...pl>

    adbud wrote:
    > pękanie domu nie jest niczym nadzwyczajnym ani też nie jest niedoróbką
    > techniczna, poprostu wszystko zależy w dużej mierze od gruntu
    >
    > adi

    W zaleznosci od gruntu robi sie odpowiedni fundament, wiec gadka ze musi
    pekac jest bez sensu.
    Trzeba wtedy zrobic np. grubszy chudziak, albo wieniec fundamentowy.
    Wtedy nic nie popeka.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z