  • 21. Data: 2010-03-13 21:36:54
    Temat: Re: Postawic altanke
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hngu0m$unc$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał

    > Jakie widzimisię? Stawiasz albo w granicy, albo co najmniej 1,5 metra od
    > granicy. Wybór należy do Ciebie.

    wlasnie wybor nalezy do urzednika, chyba zapomniales w jakim kraju zyjesz...

    ostatni przyklad z walk z urzedem:
    dwa gabinety w jednym budynku o pow. 64 m2
    w rozporzadzeniu stoi: dwa miejsca parkingowe na gabinet i nie mniej niz 1
    miejsce na 50 m2 budynku.
    Zgadnij ile miejsc parkingowych do zaprojektowania naliczyl urzednik?
    dla ulatwienia dodam ze nie 4.

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 22. Data: 2010-03-13 22:10:24
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    HANA napisal:
    > Zgadnij ile miejsc parkingowych do zaprojektowania naliczyl urzednik?
    > dla ulatwienia dodam ze nie 4.

    Siedem? Zgadlem? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 23. Data: 2010-03-13 23:16:32
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Siedem? Zgadlem? ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek
    nieprecyzyjnie napisalem
    dwa gabinety po 12 m2 kazdy w budynku o lacznej powierzchni 64 m2
    ale tok liczenia masz identyczny ;-)))

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 24. Data: 2010-03-16 12:48:44
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    *Pawel "O'Pajak"*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać
    (C Pippi):

    > Zgodnie z informacjami:
    > http://bip.piaseczno.pl/public/popup.php?id_menu_ite
    m=60788

    Też żeś sobie miejsce na świecie znalazł...
    Wyjątkowo nieprzyjazny Urząd i Urzędnicy (przez duże U!).

    > Kusi mnie, zeby altance dorobic kolka i ja "tymczasowo" parkowac na
    > dzialce.

    I tak zrób, albo poszukaj 'pośrednika' który załatwi formalności ... chyba,
    że masz wannę czasu i morze cierpliwości.

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa* z okolic :)