  • 1. Data: 2010-10-29 19:00:36
    Temat: Problem estetyczny- na jaki kolor pomalować elewację?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam, może pytanie trywialne...
    Mam 3 okna na elewacji z roletami o kolorze kości słoniowej.
    Mają tam być i drzwi wejściowe.(mahoń? brązowe? inne??)
    Za cholerę nie wiem jak to dopasować razem:-(
    Specjaliści od kolorów (kobitki;-) nie wnoszą nic do sprawy- każda ma swoją szokującą
    wizję:-((

  • 2. Data: 2010-10-29 20:46:54
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Za cholerę nie wiem jak to dopasować razem:-(
    > Specjaliści od kolorów (kobitki;-) nie wnoszą nic do sprawy- każda ma

    Jaki jest ten dom - nowy, stary, tradycyjnym, nowoczesny?
    Ciekawe przykłady elewacji z jasnymi oknami i drzwiami można spotkać na
    stronach biur projektowych (dla mnie najciekawsze są przykłady domów w dwóch
    wersjach elewacji na stronach biura Archon: "domy w dwóch stylach"). Polecam
    też lekturę folderów reklamowych niemieckich producentów bram garażowych -
    można tam znaleźć ciekawe przykłady zestawień barw elewacji, okien i drzwi.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 3. Data: 2010-10-30 07:54:16
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mają tam być i drzwi wejściowe.(mahoń? brązowe? inne??)
    > Za cholerę nie wiem jak to dopasować razem:-(

    IMHO nie powinieneś się martwic tym jak to będzie kolorystycznie pasować, tylko czy
    jasne drzwi nie będa uciążliwe w czyszczeniu.