  • Data: 2010-06-07 21:56:48
    Temat: Problem z ciśnieniem w spłuczce
    Od: Dekiello <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam dość nietypowy problem. Nie bardzo nawet wiem jak go
    opisac...otoz wyglada to nastepujaco - w normalnych okolicznosciach
    przyrody nie chce sie woda nalewac do pojemnika spluczki toalety
    dopiero kiedy przytkam otwor "kranika" tak ze powstaje otwor o
    srednicy okolo 3 milimetrow wtedy dopiero pojawia sie cisnienie i woda
    leci , jak nie ma otworku takiej wielkosci to woda najnormalniej nie
    leci...o co chodzi ?? Aktualnie rozwiazanie jakie zastosowalem to
    okleilem ten kranik poxilina i zrobilem malutka dziurke , ale po
    kazdym skorzystaniu z toalety trzeba zdjac pokrywa i zatkac ta dziurke
    tak zeby wytworzylo sie "podcisnienie" czy cos takiego. Ktos ma jakis
    pomysl czym to moze byc spowodowane ?? W toalecie jest tez umywalka i
    cisnienie jest normalne...no watpie zeby byly dwa rozne zrodla wody -
    osobne dla kibelka a osobne dla umywalki. Ktos spotkal sie z czyms
    takim moze ?? Z gory dziekuje za jakiekolwiek sugestie co zrobic .