    From: "Hamster" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Problem z cisnieniem wody
    Date: Mon, 13 Sep 2010 12:04:56 +0200

    Witam,
    Od paru lat mieszkam w mieszkaniu na poddaszu czterokondygnacyjnego budynku
    z 2000 roku. Jak sie dowiedzialem od wlasciciela, od samego poczatku,
    cisnienie wody jest raczej niskie, nie wiem dlaczego, ale nie bylo to
    reklamowane u dewelopera, albo deweloper stwierdzil ze to jest normalne i
    wlasciciel przeszedl nad tym do porzadku dziennego. Pytalem sasiadow z tej
    samej klatki, z tej samej kondygnacji i dowiedzialem sie, ze u nich
    cisnienie jest wrecz za duze, nie odkrecaja nigdy kurkow calkowicie, u mnie
    ciezko jest wziac porzadny prysznic.
    Ktos poradzil mi, bym sprawdzil filtr na wejsciu do mieszkania, rozkrecil to
    znajomy, okazalo sie ze nie ma tam zadnych zanieczyszczen. We wspolnocie
    mieszkaniowej dowiedzialem sie, ze oni moga poprosic wodociagi o
    podniesienie cisnienia, no ale to troszke bez sensowne chyba, z racji tego
    ze u sasiadow jest OK. Jakie moga byc tego przyczyny? Czy ktos z Was moze
    jakis pomysl podrzucic??
    Pozdrawiam
    hamster