  • 51. Data: 2016-01-12 10:27:03
    Temat: Re: Problem ze styro klejonym na placki + porotherm
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 22:06:15 UTC+1 użytkownik z...@g...com
    napisał:
    > Ciekaw jestem jaki procent byłby od odzyskania jak bym zrywał.
    Wg mnie nie warto się babrać w odzyskiwanie. Mało użytkowy materiał powstanie z tego.
    No chyba żeby go gdzieś na strop wykorzystać

  • 52. Data: 2016-01-12 11:23:43
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 12.01.2016 o 08:14, Budyń pisze:

    > sadze ze sobie poradzibym bez specjalnego problemu.

    Też miałem takie złudzenie.

  • 53. Data: 2016-01-12 12:17:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 11:23:44 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Też miałem takie złudzenie.

    Jakos w to nie wierze - wytnijcie cztery arkusze i zlozcie w "kwadracik",
    IMO nie ma szans, zeby krawedzie byly idealnie rowne po calosci. Mozna to
    coprawda potem wyszlifowac ale to juz nigdy nie bedzie proste i zawsze pod
    swiatlo (tudziez slonce) pod duzym katem bedzie widoczne :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.