  • Data: 2013-06-25 20:59:42
    Temat: Projekt ADAMA - jedziemy!
    Od: Franc <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam zapodał swój projekt, to możemy poznęcać się nad nim - skoro zaprasza.
    Proponuję jednak osobny wątek, żeby nie zaśmiecać.

    > http://szyna.civ.pl/projekt/2_parter.jpg
    > http://szyna.civ.pl/projekt/3_poddasze.jpg

    Skoro mieszkasz, to za późno :-)
    Jak dla mnie to generalnie projekt bardzo mi się podoba. Duży, ale na pewno
    był drogi dach - mocno połamany. :-) Skoro stoi, to było Cię stać.

    Parter - IMHO
    - wywaliłbym te "wypuszczenie okan w pokoju 15,45 m2, jakoś dla mnie nie
    przemawia.
    - nie kumam koncepcj dwóch kibelków, z czego jeden jest micro. Zrobiłbym
    jeden i poszerzył porzejście komunikacyjne do pokoi - 80 cm. to jest
    naprawdę mało.
    - w pokoju dziennym przy stole "wypuszczenie" zrobiłbym większe - coś ala
    "ogód zimowy" czy jak to się nazywam. Może prostokątne, może półokrągłe -
    nie wiem, jak wygląda wizualizacja frontu.
    - wyjście z garaży zrobiłbym w wiatrołapie przy założeniu że mam "czyste"
    ogrzewanie domu i mam osobną szopę na różne sprzęty, takie jak kosiarka
    itp.
    - w kuchni zabudowę pociągnąłbym w literę L pod oknem - z projektu wygląda,
    że jest tam dziura.

    Poddasze
    - mocno mi się kłóci z dołem. Szkoda mi tego pomieszczenia gospodarczego -
    duży pokój jak znalazł, ale kwestia izolowania pomieszczenia nad garażem
    jest mi obca. Nie wiem, czy się da.
    -
    Starczy tych mądrości zza biurka. :-)

    --