  • Data: 2013-06-25 21:20:15
    Temat: Re: Projekt ADAMA - jedziemy!
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 20:59:42 UTC+2 użytkownik Franc napisał:
    > Adam zapodał swój projekt, to możemy poznęcać się nad nim - skoro zaprasza.

    Zapraszam :)

    > Proponuję jednak osobny wątek, żeby nie zaśmiecać.

    OK ;)

    > Jak dla mnie to generalnie projekt bardzo mi się podoba. Duży, ale na pewno
    > był drogi dach - mocno połamany. :-) Skoro stoi, to było Cię stać.

    Dach jest tu (chyba ze juz znalazles ;-)

    http://szyna.civ.pl/projekt/4_dach.jpg

    I pare zdjec z zimy (sporo sie od tego czasu zmienilo - np. taras powiekszylem
    dwukrotnie :D

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=2175
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=2195

    Czy dach byl drogi? Sam nie wiem - wyszedl na gotowo jakos 40-45k pln. Moja sasiadka
    ma podobnej wielkosci, a wydala ponad 120 wiec nie wiem czy moj byl drogi... Ale ona
    ma gasiory za 200 pln sztuka, zakonczenia gasiorow za 500 etc :-)

    > Parter - IMHO
    > - wywaliłbym te "wypuszczenie okan w pokoju 15,45 m2, jakoś dla mnie nie
    > przemawia.

    Mam tam sypialnie (mi bardziej pasowal gabinet ale sie zona uparla). W sumie tam i
    tak w wiekszosci sa spuszczone rolety - ale jak nie sa to mam ladny widok na caly
    ogrod + kawalek swojego lasu, generalnie duzo zieleni i drzew. Fajnie to wyglada :)

    > - nie kumam koncepcj dwóch kibelków, z czego jeden jest micro. Zrobiłbym

    Oj nieeee! Maly kibelek to jedna z najlepszych rzeczy jakie zrobilismy (z
    premedytacja;) To jest generalnie kibelek dla tesciowej.. znaczy dla gosci! ;)
    Jedynie przesunelismy go maksymalnie w prawo (zeby nie byl tak blisko salonu).
    Sprawdza sie idealnie - goscie chodza do niego. Czesc z sypialnia i lazienka to nasza
    prywatna czesc - w dzien praktycznie zamknieta.

    > jeden i poszerzył porzejście komunikacyjne do pokoi - 80 cm. to jest
    > naprawdę mało.

    To przejscie ma 120cm (80 maja drzwi) - gdyby mialo 80 rzeczywiscie byloby za wasko.
    Ale 120 jest jak najbardziej OK :)

    > - w pokoju dziennym przy stole "wypuszczenie" zrobiłbym większe - coś ala
    > "ogód zimowy" czy jak to się nazywam. Może prostokątne, może półokrągłe -
    > nie wiem, jak wygląda wizualizacja frontu.

    Wyzej wkleilem. Z zewnatrz wtedy trzebaby cos kombinowac z takim wypuszczonym
    stropem. Z tej czesci jestem bardzo zadowolony - na tym "jadalnianym" stole spedzam
    najwiecej czasu (chocby teraz stad pisze :) Jest wygodnie, blisko do lodowki i ladnie
    widac TV - wszystko co potrzeba pod reka ;)

    > - wyjście z garaży zrobiłbym w wiatrołapie przy założeniu że mam "czyste"
    > ogrzewanie domu i mam osobną szopę na różne sprzęty, takie jak kosiarka

    Tak bylo w oryginale - ale wtedy nie mialbys ani jednej sciany na szafe - kompletnie
    niefunkcjonalne :) Z tej zmiany tez jestem b. zadowolony i tego bym z pewnoscia nie
    zmienil!

    > - w kuchni zabudowę pociągnąłbym w literę L pod oknem - z projektu wygląda,
    > że jest tam dziura.

    Eeee na te elementy wnetrza ktore sa w projekcie w ogole nie patrz - to sobie moj
    "architekt" (kierownik budowy) z nudow napackal, zupelnie na to nie zwracalem uwagi
    :-) Kuchnia jest oczywiscie tak jak piszesz w ksztalcie litery L! Nie ma spizarni - w
    tej wnece idealnie zmiescila sie lodowka side by side + jeden b. wysoki cargo z boku
    + gorna szafka - cala wneka jest zabudowana i wykorzystana :)

    > Poddasze
    > - mocno mi się kłóci z dołem. Szkoda mi tego pomieszczenia gospodarczego -
    > duży pokój jak znalazł, ale kwestia izolowania pomieszczenia nad garażem
    > jest mi obca. Nie wiem, czy się da.

    He he - dokladnie tak mam zrobione. Tj. tam gdzie na projekcie sa drzwi 80/200 do
    lazienki - ta scianka jest pociagnieta az do samego dolu i pomieszczenia "lazienka" i
    "pomieszczenie gospodarcze" sa polaczone. Tj. jest jeden jebnitny pokoj (po podlodze
    wyszedl 70m2).

    Lazienka z pralnia i suszarnia sa w pokoju na dole, choc z troche innym wejsciem.
    Jedynie pokoj u gory jako tako obstal sie bez zmian :) Zupelnie inaczej sa
    umieszczone okna dachowe.. W tym duzym pokoju sa cztery (dwa na poludnie, dwa na
    polnoc), w malym - dwa (zachod i polnoc), w lazience - jedno (poludnie) i jedno nad
    klatka schodowa :)

    Narazie nie burze ;)
    pozdr.

    --