  • Data: 2013-06-25 22:24:30
    Temat: Re: Projekt ADAMA - jedziemy!
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 21:42:09 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > Jedno pytanie na szybko.
    > Inwestycja z 2009 roku - w ilu $$$ się zamknąłeś?

    Nie mam zielonego pojecia bo moja budowa tak naprawde jeszcze trwa - wykanczam sobie
    powolutku taras, podjazd, opaske, poddasze, ogrod :) A obliczenia zakonczylem gdzies
    na etapie stropu nad piwnica :D Mysle, ze plus minus poszlo na cala inwestycje
    450-500-550 tys do tej pory. Przy czym trzeba zaznaczyc ze sporo mi poszlo w roznego
    rodzaju prace ziemne - mam dzialke 0,5ha ze sporymi spadkami - duzo ziemi nawozilem i
    rownalem, ogrodzenia mam ze 400mb etc :)

    > PS.
    > Nie żałujesz cegły dziurawki? :-))
    > Grupa twierdzi, że to absolutne zło. :-))

    Absolutnie nie zaluje! Ale bralbym solidna cegle - sa przeciez rozne odmiany, nawet
    moj porotherm byl w odmianie 15-stce i 10-tce. Ja mam ten mocniejszy - nie ma mowy
    zeby scianki sie kruszyly w rekach jak to czasem czytam u innych - to jest mega
    solidnie wypalony pustak - cialem go specjalnym brzeszczotem do pily "lisi ogon" -
    nic sie nie kruszylo, jakbym chcial to bym mogl w nim wyrzezbic podobizne swojej
    glowy tym brzeszczotem i wszystko by sie trzymalo :D

    Kolkow uzywam takich:

    http://miwar.pl/galeria/154.jpg

    To jest "kołek wszechstronny" - do kupienia na każdym składzie, jeszcze mi sie nie
    zdarzylo zeby ktorys nie trzymal!

    PS. Moze ma jakies znaczenie ze ja mam porotherm 25, a nie 30 - w nim sa scianki
    wewnetrzne ulozone odwrotnie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.