  • 1. Data: 2009-09-23 18:36:27
    Temat: Projekt decyzji o warunkach zabudowy
    Od: "Tataglia" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wystąpiłem do gminy o warunki zabudowy działki i po pewnym czasie zamiast
    Decyzji otrzymałem Projekt Decyzji.
    Jaka jest różnica pomiędzy Projektem Decyzji a Decyzją ? A może to to
    samo ?
    Bo jak czytałem treść to w zasadzie nie różni się od zwykłej Decyzji tym
    bardziej, że dalej posługują się terminem "Decyzja" a nie "Projekt
    Decyzji" i może to jakieś widzimisię urzędu gminy. Przeglądałem
    pobieżnie ustawy traktujące ten temat jednak nic na temat Projektu
    Decyzji nie znalazłem.

    I jeszcze jedno: czy dostanę informację z urzędu o fakcie, że decyzja
    stała się ostateczna ? (tzn. nikt nie wniósł odwołania)

    PS. Jestem współwłaścicielem działki.

  • 2. Data: 2009-09-24 14:27:08
    Temat: Re: Projekt decyzji o warunkach zabudowy
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 23 Wrz, 20:36, "Tataglia" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Jaka jest różnica pomiędzy Projektem Decyzji a Decyzją ? A może to to
    > samo ?

    dostaniesz pożniej decyzje jak tenze projekt zostanie zaakceptowany
    przez rozne np. lesnictwa, parki narodowe, wojewode czy inne wydziały
    ochrony środowiska i tego typu organa z ktorymi nalezy sie porozumiec
    w sprawie budowy na danym terenie. Po prostu projekt jest rozsylany do
    uzgodnien i pozniej staje sie decyzja. Tak bylo w moim przypadku.

    pzdr
    krzychut