  • 1. Data: 2009-09-23 17:56:13
    Temat: jakie listwy przypodłogowe w salonie macie?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Na poddaszu gdzie mam panele położyłem listwy standardowe 5cm z Leroya i
    pasują.
    Ale na dole gdzie mam kafle i parkiet to troszke wioska :)
    Za duże i wogóle. Co macie u siebie?

  • 2. Data: 2009-09-24 05:29:19
    Temat: Re: jakie listwy przypodłogowe w salonie macie?
    Od: Mak Sym <m...@t...pl>

    Użytkownik Rafał napisał:
    > Na poddaszu gdzie mam panele położyłem listwy standardowe 5cm z Leroya i
    > pasują.
    > Ale na dole gdzie mam kafle i parkiet to troszke wioska :)
    > Za duże i wogóle. Co macie u siebie?

    Do parkietu powinny być z takiego samego drewna co parkiet.
    Poza tym to chyba co kto lubi - zarówno materiał jak i szerokość.

    Pzdr!

    Mak Sym

  • 3. Data: 2009-09-24 07:44:55
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    sęk w tym że drewno mam tylko na środku a dookoła jasne kafle gresowe
    i nie wiem co do tego spasowac - może jakieś ćwierćwałki? ale jak to
    przymocowac do ściany

  • 4. Data: 2009-09-24 07:47:45
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > sęk w tym że drewno mam tylko na środku a dookoła jasne kafle gresowe
    > i nie wiem co do tego spasowac - może jakieś ćwierćwałki? ale jak to
    > przymocowac do ściany

    Przymocować klejem montazowym. A musisz mieć wogóle listwy?
    Moze byc bez niczego. Albo cokolik z terakoty.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-09-25 07:01:17
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Na poddaszu gdzie mam panele położyłem listwy standardowe 5cm z Leroya i
    > pasują.
    > Ale na dole gdzie mam kafle i parkiet to troszke wioska :)
    > Za duże i wogóle. Co macie u siebie?

    a mnie się ostatnio najbardziej podobają listwy z hdf-u lub płyty wiórowej .
    Proste, wyglądające jak przycięta deska, szerokości (tzn wysokości) ok 10
    cm. Widywałem w kilku miejscach, zawsze pasowały do wszystkich podłóg.
    Wszystkie te listwy które widziałem były przygotowywane i montowane przez
    stolarzy ze względu na konieczność idealnej obróbki powierzchni na
    łączeniach prostych i kątach które były docinane.na styk.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2009-09-28 14:48:46
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > stolarzy ze względu na konieczność idealnej obróbki powierzchni na
    > łączeniach prostych i kątach które były docinane.na styk.

    Ja mam takie, tylko pomalowane w kolorze ścian. wygląda jakby ściana nagle
    robiła się przy podłodze 'grubsza' i łagodnie łączyła się z podłogą. Zdjęcia
    wieczorkiem ;)

    Adam