eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieProjekt do oceny - nieduży dom w technologii tradycyjnej (osobny wątek)Projekt do oceny - nieduży dom w technologii tradycyjnej (osobny wątek)
  • Data: 2011-09-22 20:05:07
    Temat: Projekt do oceny - nieduży dom w technologii tradycyjnej (osobny wątek)
    Od: "mcpc" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako, że mój post podpiął się do innego wątki sprzed ponad tygodnia
    pozwoliłem sobie go zduplikować.
    Przymierzam się do budowy domku. Szukałem czegoś niezadużego o dość prostej
    bryle i w miarę nieskomplikowanego w wykonaniu. Nie jestem budowlańcem lecz
    tak na pierwszy rzut oka podoba mi się ten projekt:
    http://pprojekt.pl/projekt1742-milosna_srednia,opis.
    html . Zmienić bym
    chciał jedynie 2 łazienki na poddaszu - połączyć je w jedną...
    Proszę o opinie fachowców z branży. Dodam, że nie chcę mieć garażu w domu i
    że dom niestety musi zostać posadowiony na płycie fundamentowej (mam torf i
    namuły pod warstwą wierzchnią + bardzo wysoki poziom wody:(. Jaki może być
    koszt materiałów na taki budynek wykonany w technologii tradycyjnej (cegła
    silikatowa lub czerwona)? Jakiej grubości powinna być ściana zewnętrzna w
    przypadku takiej standardowej cegły - np 12cm 1 warstwa + 20cm ocieplenie +
    tynk?