  • 21. Data: 2012-08-21 08:13:53
    Temat: Re: Projekt małego domku. Długie i kilka pytań.
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    >Wow, a co masz przeciwko? Ma jakąś właściwość na tyle ważną, że użyłeś
    >słowa?

    Ja prawdę mówiąc zastaniawiałem się nad budową z porothermu ale...

    doszedłem do wniosku, że:
    - stosunkowo drogi materiał a przy ścianie 2W traci sens inwestowanie
    w takie rozwiązania przy oceipleniu styro.
    - stosnkowo trudny w obróbce
    - w mieszkaniu mojej żony budowanym z czegoś porothermo-podobnego
    wieszałem szafki kuchenne -> wiercenie i osadzanie kołków w tym to masakra.
    Są specjalne kołki ale i tak do przyjemności to nie należy i trudno
    precyzyjnie
    odwiercić otwór.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 22. Data: 2012-08-21 09:00:17
    Od: cocon <g...@o...pl>

    W dniu 2012-08-21 02:52, kiki pisze:

    > "cocon" <g...@o...pl> wrote in message

    > Nie używaj tego gówna "POROTHERM".ani innej ceramiki poryzowanej.

    Więc co w zamian ?

  • 23. Data: 2012-08-21 09:16:48
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Więc co w zamian ?

    chłopaki, czasem zanim się chlapnie pytaniem na nowej grupie, to warto
    poczytać stare posty... niedawno nawet były dyskusje o tym...

    pozdrawiam
    s_13

  • 24. Data: 2012-08-21 10:23:50
    Od: cocon <g...@o...pl>

    W dniu 2012-08-21 09:16, s_13 pisze:

    > chłopaki, czasem zanim się chlapnie pytaniem na nowej grupie, to warto
    > poczytać stare posty... niedawno nawet były dyskusje o tym...

    Nie jestem starym bywalcem tej grupy. Nie znalazłem takiego tematu. Może
    przeoczyłem, bo szukanie tutaj jest zdecydowanie trudniejsze niż w
    typowych forach. Dla tego pytam, Was ludzi z doświadczeniem.
    W momencie gdy ktoś napisze "Nie używaj tego gówna" wiadomym jest, że
    zaraz w głowie wyświetlą się pytania - Dla czego ? Co w zamian ?

  • 25. Data: 2012-08-21 11:42:52
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    > W momencie gdy ktoś napisze "Nie używaj tego gówna" wiadomym jest, że zaraz w
    > głowie wyświetlą się pytania - Dla czego ? Co w zamian ?

    Nie jest wcale trudniejsze, wręcz prostsze i bardziej precyzyjne.

    Wyświetl sobie posty jakie napisał kiki w ciągu np dwóch
    ostatnich lat - zawierajace słowo POROTHERM i będziesz miał
    postów do czytania na cały długi wieczor albo i kilka ;)

  • 26. Data: 2012-08-21 12:17:23
    Od: cocon <g...@o...pl>

    W dniu 2012-08-21 11:42, Aleksander pisze:

> [...]
    > ostatnich lat - zawierajace słowo POROTHERM i będziesz miał
    > postów do czytania na cały długi wieczor albo i kilka ;)

    Jak to zrobić w thunderbird ?
    Mam tylko możliwość szukania po odnośnikach kontynuacji danego tematu.
    Mam pobrać posty z ostatnich np. 2 lat ? Chyba serwery nntp nie trzymają
    news-ów tyle czasu.

  • 27. Data: 2012-08-21 12:30:38
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Jak to zrobić w thunderbird ?
    > Mam tylko możliwość szukania po odnośnikach kontynuacji danego tematu.
    > Mam pobrać posty z ostatnich np. 2 lat ? Chyba serwery nntp nie trzymają
    > news-ów tyle czasu.

    możę tak:
    http://groups.google.com/advanced_search

  • 28. Data: 2012-08-21 12:35:33
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > chłopaki, czasem zanim się chlapnie pytaniem na nowej grupie, to warto
    > poczytać stare posty... niedawno nawet były dyskusje o tym...

    powiem tak, nie mam czasu śledzić na bieżąco wszystkich dyskusji,
    które tu się przewijały i nie wiem czy akurat kiki się na ten temat
    wypowiadał.

    Zdaję sobie sprawę, że podobne tematy pojawiały się wielokrotnie
    ale to było w zasadzie pytanie personalne do kikiego w efekcie na jego
    stanowczą wypowiedź, a trudno mi raczej sprawdzać każdego wypowiadającego
    się, czy już temat wałkował. To tak gwoli wyjaśnienia.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 29. Data: 2012-08-21 13:09:52
    Od: cocon <g...@o...pl>

    W dniu 2012-08-21 12:30, Darek pisze:

    > możę tak:
    > http://groups.google.com/advanced_search

    No tak.
    Jak na razie znalazłem raczej pozytywne opinie.
    No i znalazłem odpowiedz "POROTHERM" vs MAX 220. A o to mi chodziło.
    Dziękuję.

  • 30. Data: 2012-08-21 15:58:42
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote in message

    > Nie używaj tego gówna "POROTHERM".ani innej ceramiki poryzowanej.

    >Wow, a co masz przeciwko? Ma jakąś właściwość na tyle ważną, że użyłeś
    >słowa?

    Wy jesteście niewyuczalni. Czytaliście iedyś posty wstecz czy tylko to co
    wyświetli się na jakimś forum ?