  • 11. Data: 2012-08-19 09:52:56
    Temat: Re: Projekt małego domku. Długie i kilka pytań.
    Od: anhin <a...@g...pl>

    > Trafiłeś na ładną pogodę i tak ci się wydaje. Jak wieje, kropi deszcz,
    > albo słońce nie daje żyć to takie zadaszenie jest zbawieniem.

    ????
    ależ ja nie mam nic przeciwko zadaszeniu, lubię i popieram zadaszone
    tarasy, nawet wystające okapy (chociaż czasami cholernie trudno je
    ulepić tak żeby harmonizowały z bryłą budynku), pergole i w ogóle
    zacienione, kameralne miejsca. Zgadzam się też że bywają bardzo
    użyteczne i potrzebne. Moje zastrzeżenie dotyczyło wyłącznie manii
    nakrywania tarasu balkonem, zwłaszcza w sytuacji kiedy ten balkon do
    niczego nikomu nie jest potrzebny, a lekki daszek, może nawet częściowo
    ażurowy, byłby całkowicie wystarczający.

  • 12. Data: 2012-08-19 23:54:11
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "cocon" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Znaczy się czy lepiej jest poddać go modyfikacji, czy w ogóle zamówić
    > projekt taki jak się chce.
    >
    > Kolejna sprawa, to czy podczas budowy można samodzielnie modernizować
    > rozstaw ścian działowych ? Czy dom ma być od a do z tak zbudowany jak
    > jest w projekcie. W ogóle czy mogą być jakieś odstępstwa od projektu ? Na
    > przykład zmiana rodzaju pustaka, czy rodzaju betonu na fundament.
    >
    > Wybaczcie te prostackie pytania ale po prostu jestem jeszcze zielony w tym
    > temacie. Mam jakiś rok na znalezienie się w tym świecie ;)

    a u mnie byles?
    mam sporo niewielkich prostych domkow
    i zawsze dopasowujemy je do wymagan klienta

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 13. Data: 2012-08-20 18:48:14
    Od: cocon <g...@o...pl>

    W dniu 2012-08-18 22:27, Maciej S. pisze:

    > Trafiłeś na ładną pogodę i tak ci się wydaje. Jak wieje, kropi deszcz,
    > albo słońce nie daje żyć to takie zadaszenie jest zbawieniem.

    Zadaszenie oczywiście ale nie balkon. Po co mi być wyżej jak mam okolice
    z poziomu 400m n.p.m. ;)

  • 14. Data: 2012-08-20 18:54:07
    Od: cocon <g...@o...pl>

    W dniu 2012-08-18 17:41, s_13 pisze:

    > twoje propozycje, to takie klocuszki, ani ładne, ani funkcjonalne, w tym
    > metrażu poddasze, dodatkowo podzielone na 5 m klitki to pomyłka, schody
    > tez swoje metry zabiorą i druga łazienka też...

    Momencik, ja potrzebuje domek letniskowy całoroczny, bo duuuuży dom to
    tam stoi. Potrzebny jest domek, w którym będzie służył głównie temu aby
    przyjeżdżająca rodzinka miała się gdzie rozgościć. Nie wykluczając tego,
    że ja sam będę się plątał po tych "klitkach" gdy będę chciał aby świat
    miejskiego zgiełku serdecznie mnie... pocałował ;)

  • 15. Data: 2012-08-20 19:13:01
    Od: cocon <g...@o...pl>

    W dniu 2012-08-18 19:32, Darek pisze:

    > Co do projektu, który wybrałeś nie wypowiadam się, ponieważ nie
    > bardzo mi się podoba ale to kwestia gustu.
    >
    > Zastanów się tylko nad jednym widzę, że koniecznie chcesz z poddaszem.
    > Przy takim metrażu pomyśl jednak o domu parterowym. W tak małym domu
    > kladka schodowa zajmuje lwią część powierzchni na dole i na górze do tego
    > skosy w tak małych pokojach to IMHO zabójstwo.

    Tylko, że już zaznaczałem, że nie jest to dom do ciągłego mieszkania. To
    owszem całoroczny domek ale letniskowy.
    Nie jest mi potrzebny większy budynek.
    A parterowy... nie ma tego "czegoś". Tego co dają schody. To zdanie
    mojej żony ;)
    A pod schodami można spokojnie zrobić pomieszczenie gospodarcze.

  • 16. Data: 2012-08-20 19:17:25
    Temat: Re: Projekt ma?ego domku. D?ugie i kilka pyta?.
    Od: cocon <g...@o...pl>

    W dniu 2012-08-19 23:54, HANA pisze:

    > a u mnie byles?
    > mam sporo niewielkich prostych domkow
    > i zawsze dopasowujemy je do wymagan klienta

    Tak oglądaliśmy te domki ale nic nam z nich nie pasuje.
    Oczywiście o kwestie gustu chodzi.

  • 17. Data: 2012-08-20 19:39:29
    Od: cocon <g...@o...pl>

    Bardzo proszę odpowiedzcie mi na poniższe pytania, bo to dla mnie ważne
    informacje, a temat rozlał się na tematy związane z gustem.
    Czy mogę dokonać modyfikacji samodzielnie, czy muszę ściśle trzymać się
    projektów.

> [...]

    > jest w projekcie. W ogóle czy mogą być jakieś odstępstwa od projektu ?
    > Na przykład zmiana rodzaju pustaka, czy rodzaju betonu na fundament.

    W projekcie pisze, że ściany 30 cm z pustaka "POROTHERM". A ja mam
    dostęp do pustaków innego rodzaju i w dobrej cenie.

  • 18. Data: 2012-08-21 02:52:18
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "cocon" <g...@o...pl> wrote in message

    > W projekcie pisze, że ściany 30 cm z pustaka "POROTHERM". A ja mam dostęp
    > do pustaków innego rodzaju i w dobrej cenie.

    Nie używaj tego gówna "POROTHERM".ani innej ceramiki poryzowanej.

  • 19. Data: 2012-08-21 06:14:31
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Nie używaj tego gówna "POROTHERM".ani innej ceramiki poryzowanej.

    a co polecasz i dlaczego?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 20. Data: 2012-08-21 07:49:08
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Nie używaj tego gówna "POROTHERM".ani innej ceramiki poryzowanej.

    Wow, a co masz przeciwko? Ma jakąś właściwość na tyle ważną, że użyłeś
    słowa?

    Miłego.
    Irek.N.