  • 41. Data: 2016-12-09 16:59:27
    Temat: Re: Projektor TV - jakie kable poprowadzić?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-09 o 16:26, Kżyho pisze:

    > A nie możesz po prostu powiesić tego projektora bliżej ekranu? Pod
    > sufitem nie powinien i tak przeszkadzać...

    Aha. Np w takim
    http://www.projektyzwizja.pl/pub/project_large_img/e
    konomiczny4_salon2_1200793b1427f939c6636dca666e02163
    a06.jpg

    --
    Pete

  • 42. Data: 2016-12-09 18:11:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-12-09 o 09:08, Adam pisze:

    > Albo poszukać projektor, do którego można kupić dowolny obiektyw. Wtedy
    > podstawę ekranu 250cm możesz uzyskać z odległości projekcyjnej choćby i
    > 30 metrów.

    No to podaj jakiś model.
    I od razu obiektyw.
    Na obiektywach to już kompletnie się nie znam.

    --
    MN

  • 43. Data: 2016-12-09 18:18:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > A nie możesz po prostu powiesić tego projektora bliżej ekranu? Pod
    > sufitem nie powinien i tak przeszkadzać...

    Nie akceptuję szumu projektora w czasie jego używania.
    Musi znaleźć się za ścianą. Stąd te 6m. Niestety.

    --
    MN

  • 44. Data: 2016-12-09 18:19:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-12-09 o 12:26, Pete pisze:

    > Potrzebujesz projektora z szerokim zakresem zooma
    > m.in. Epson ma takie projektory, które rzucą ci odpowiedni obraz (np.
    > EH-TW7200)
    >
    > http://www.projectorcentral.com/projectors.cfm?g=1&h
    ide=0&st=1&mfg=&p=&w_m=&r=&br=&ll=&ltg=&t=&db=&dt=&c
    =&ar=&dvi=&wr=&pjl_m=&pjw_m=&pjh_m=&td_m=6&is_m=250&
    i=w&oop=1&sort=pop&sz=15

    > Poniżej link do kalkulatora, którym sprawdzisz sobie zakres regulacji.
    > http://www.projectorcentral.com/Epson_Europe-EH-TW72
    00-projection-calculator-pro.htm

    Świetne. Właśnie o to mi chodziło. Niestety on kosztuje ponad 7 tys!
    Szkoda... bo byłby idealny.

    --
    MN

  • 45. Data: 2016-12-09 18:57:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Potrzebujesz przy tej odleglosci i zapewne szybie jak w kinie mocnego projektora.
    Taki co ma 3000 lumenow to do tabelek w lekko przyciemnionym pokoju sie bedzie
    nadawal. Szukaj takiego co ma z 6000 lumenow zeby troche zapasu bylo.

  • 46. Data: 2016-12-09 19:08:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    nadawal. Szukaj takiego co ma z 6000 lumenow zeby troche zapasu bylo.

    Odległość nie praktycznie wpływa na jasność, o ile nie zmienia się
    powierzchnia obrazu.

    --
    MN

  • 47. Data: 2016-12-09 23:03:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie koleguj sie z tym co Ci tak powiedzial.

  • 48. Data: 2016-12-10 03:36:45
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-12-09 o 18:18, Marcin N pisze:

    > Nie akceptuję szumu projektora w czasie jego używania.
    > Musi znaleźć się za ścianą. Stąd te 6m. Niestety.

    To może łatwiej po prostu wykombinować dla niego jakieś wygłuszenie,
    obudowę wentylowaną czy coś niż z tą odległością się męczyć?

    Też w sumie mam problem z szumem, ale chyba bym poszedł drogą jakiegoś
    ograniczenia jego słyszalności. Zwłaszcza, że i tak bym nie miał za
    bardzo opcji montowania projektora za jakąś ścianką.

    Kżyho

  • 49. Data: 2016-12-10 07:17:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-09 o 18:19, Marcin N pisze:

> [...]
    i=w&oop=1&sort=pop&sz=15

    00-projection-calculator-pro.htm

    > Świetne. Właśnie o to mi chodziło. Niestety on kosztuje ponad 7 tys!

    Zmartwię Cie, ale niestety coś ca coś.
    Albo tanio z kiepskim obrazem i małym zakresem regulacji albo drożej z
    większą swobodą w lokalizacji.

    Możesz też ewentualnie kupić coś z 720p, będzie taniej. Albo z używanych
    + koszt wymiany lampy

    --
    Pete

  • 50. Data: 2016-12-10 11:28:27
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Thu, 8 Dec 2016 19:47:01 +0100, Marcin N napisał(a):

> [...]
    > niecałe 250 cm.
    >
    > Z tej odległości to wszystkie projektory, jakie obejrzałem - mają za

    Poszukaj coś z modeli Optomy, ale łatwo nie będzie. jest jeszcze inne
    rozwiązanie: zapytaj w salonie optycznym, czy by Ci nie dorobili soczewki
    (pewnie bez projektora do testów się nie da), ale ogólnie im dalej tym
    mniej wiatła, więc ja bym kombinował raczej z zawieszeniem go bliżej, lub
    pomyślał o projektorze z lustrem, stawianym nawet 50 cm od ekranu (są już
    takie co dają przy tej odległości obraz 100 cali).

    --
    scruffty