  • 231. Data: 2018-06-21 12:30:21
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uwazam ze nie pomieszaly ci sie numerki tylko sklamales tak jak za pierwszym razem.

  • 232. Data: 2018-06-21 12:34:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co komu przeprosiny klamcy i intryganta.

  • 233. Data: 2018-06-21 13:56:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Uwazam ze nie pomieszaly ci sie numerki tylko sklamales tak jak za pierwszym razem.

    Ćwokiem byłeś, jesteś i pozostaniesz.
    EOT.

    --
    Pete

  • 234. Data: 2018-06-21 13:57:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-06-21 o 11:46, quent pisze:

    > A teraz ładnie przeproś ;-D

    Przepraszam.
    Mnie to słowo nie kłuje w dupę jak tego ćwoka z Bałut ;)

    --
    Pete

  • 235. Data: 2018-06-21 14:24:11
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ćwokiem byłeś, jesteś i pozostaniesz.
    > EOT.

    pogodzić mi się natychmiast albo pozabieram łopatki i wiaderka!

  • 236. Data: 2018-06-21 14:37:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie zostaw, ze szmaciarzem nie bede sie klocil.

  • 237. Data: 2018-06-21 14:39:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na kundla jeszcze nie zagwizdales?

  • 238. Data: 2018-06-21 14:59:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2018 11:33:39 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Racja, pomieszały mi się numerki.
    Ale masz jakieś merytoryczne uwagi o projektorach jakie kupił Zenek czy tylko uwagi
    typu: to musi być lipa bo tanie bo tylko hd/fhd
    Czyli na zasadzie nie ma, nie widziałem jak wyświetla obraz ale jest do dupy bo tylko
    2tys kosztuje
    Nie schodź do poziomu Myjka(który słyszy to czego normalnie nie słychać) i ostatnio
    uaktywnionego tutaj Collie(który projektora nie ma a "wie" że mieć nie warto).
    Pewnie projektor 4k byłby lepszy(aczkolwiek pewności nie mam czy większość zwykłych
    użytkowników w warunkach domowych zobaczy różnice) ale kupowanie 4k za dzisiejsze ich
    ceny jest bez sensu a czekanie aż ceny spadną jeszcze bardziej bez sensu.
    Niedawno za ok 3tys telewizor kupowałem i pewnie wolałbym projektor za 2tys zamiast
    telewizora 50% droższego
    I o ile mam wolną ścianę o wymiarach 3*6metrów na obraz z projektora to nie mam
    możliwości w miarę prostego dociągnięcia kabli tam gdzie miałby wisieć projektor. Na
    rozkaz malowania salonu poczekam i wtedy wykuje bruzdę w suficie i zatynkuję tam
    jakiegoś peszela czy inne korytko do kabli pod projektor. Roboty w sumie niewiele +
    trochę bałaganu.
    Czasy teraz takie że telewizor zmienia się co kilka lat wiec pewnie za lat kilka
    zamiast kolejnego telewizora sprawię sobie jakiś budżetowy na owe czasy projektor.

  • 239. Data: 2018-06-21 15:00:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2018 11:29:25 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Weź coś na pamięć Zenek. Pisałem o rozdzielczości Twojego chińczyka.
    I też podałeś zaniżona
    Tak jak później z epsonem
    Festiwal pomyłek;)

  • 240. Data: 2018-06-21 15:21:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zaluj ze nie kupiles projektora. Moj kosztuje bez zadnych promocji 2200. W osmiuset
    bys sie zmiescil z bezprzewodowym przekazywaniem sygnalu, i jeszcze by na zapasowa
    zarowke zostalo. Maksymalnie pod 300 watow pobiera a realnie niecale 200. Na upartego
    zasilanie mozna pusic przewodem 2x0,3. Glutem byc go przykleil do sciany i sufitu a w
    rogu zszedl na poziom podlogi i pod listwa do najblizszego gniazdka. W przyszlosci
    przy malowaniu bys zmienil przewod na troche grubszy. We wtyczce szklany szybki
    bezpiecznik topikowy z gaszeniem luku do elektroniki 1A. Jak by sie przepalil to
    1,25, jak by sie przepalil to numer wiekszy itd. W tym projektorze co mam napisali w
    instrukcji ze nic mu sie nie dzieje jak wtyczka go wylaczyc, chociaz nie zalecaja.