    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 21 Jun 2018 05:59:01 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Projektor ciag dalszy.
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2018 11:33:39 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Racja, pomieszały mi się numerki.
    Ale masz jakieś merytoryczne uwagi o projektorach jakie kupił Zenek czy tylko uwagi
    typu: to musi być lipa bo tanie bo tylko hd/fhd
    Czyli na zasadzie nie ma, nie widziałem jak wyświetla obraz ale jest do dupy bo tylko
    2tys kosztuje
    Nie schodź do poziomu Myjka(który słyszy to czego normalnie nie słychać) i ostatnio
    uaktywnionego tutaj Collie(który projektora nie ma a "wie" że mieć nie warto).
    Pewnie projektor 4k byłby lepszy(aczkolwiek pewności nie mam czy większość zwykłych
    użytkowników w warunkach domowych zobaczy różnice) ale kupowanie 4k za dzisiejsze ich
    ceny jest bez sensu a czekanie aż ceny spadną jeszcze bardziej bez sensu.
    Niedawno za ok 3tys telewizor kupowałem i pewnie wolałbym projektor za 2tys zamiast
    telewizora 50% droższego
    I o ile mam wolną ścianę o wymiarach 3*6metrów na obraz z projektora to nie mam
    możliwości w miarę prostego dociągnięcia kabli tam gdzie miałby wisieć projektor. Na
    rozkaz malowania salonu poczekam i wtedy wykuje bruzdę w suficie i zatynkuję tam
    jakiegoś peszela czy inne korytko do kabli pod projektor. Roboty w sumie niewiele +
    trochę bałaganu.
    Czasy teraz takie że telewizor zmienia się co kilka lat wiec pewnie za lat kilka
    zamiast kolejnego telewizora sprawię sobie jakiś budżetowy na owe czasy projektor.