  • 1. Data: 2011-01-03 09:27:05
    Temat: Prośba o normę dot. siatki ogrodzeniowej plecionej PN-EN 10223-5:2002
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Witam,

    Mam prośbę potrzebuję informacji dotyczących grubości druta stalowego, i
    ocynku oraz innych dodatkowych innych danych dla siatki ogrodzeniowej.
    Norma o którą mi chodzi to PN-EN 10223-5:2002 Nie mam programu norma a w
    googlu nie znajduję takich informacji

  • 2. Data: 2011-01-03 10:01:08
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Norma o którą mi chodzi to PN-EN 10223-5:2002 Nie mam programu norma a w
    > googlu nie znajduję takich informacji

    Program Norma nie sluzy do wyswietlania Polskich Norm tylko do
    kosztorysowania w oparcia o KNR i cenniki, chociazby Sekocenbud.

  • 3. Data: 2011-01-03 10:46:43
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-03 11:01, Robson pisze:
    > Program Norma nie sluzy do wyswietlania Polskich Norm tylko do
    > kosztorysowania w oparcia o KNR i cenniki, chociazby Sekocenbud.

    Tak już sobie przypomniałem ;) ale pytanie dalej aktualne a nie mogę
    nigdzie trafić na te informacje.