  • 1. Data: 2010-04-09 18:59:25
    Temat: Prosba o pomoc w odczytaniu rachunku Energii
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Witam!

    Mam od 2008roku umowe na energie taryfa C11.

    Na poczatku byly rachunki w 2008 roku po ok 28zł, nastepnie po 40zł, pozniej
    po 60 nastepnie po ok 74zł, teraz przyszla mi doplata 415zł, tylko
    najlepsze to, że prawie wogole nie uzywam energii, czy zostalem nabity w
    butelke? czy to normalne za 100kWh doplata 415zł?

    czy moze wszystko jest wporządku a ja coś źle rozumuję.

    dom buduje się bardzo pomalu, w zasadzie nic się tam nie podłacza do prądu.

    prognozowanie następne jakie mi dali to 60,11zł

    Skąd ta dopłata 415zł

    nawet jak zsumuję tę tabelkę to nie wychodzi tyle 415, czy te firmy
    specjalnie ogłupiają odbiorców?

    czy przez dwa lata tez nabijali mnie w butelke?ciągle płaciłem coraz więcej
    a zuzycia prawie nie było

    doszły mnie słuchy ze gigawat wystawił kilka błednych fv, czy to mnie tez
    dotyczy?

    pozdrawiam i dziękuję za pomoc

    www.didku.pl/gigawat.jpg