  • Data: 2009-08-12 18:37:21
    Temat: Prosba o pomoc w sprawie dzialki.
    Od: Lw <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam na oku fajna dzialke budowlana jednak mam kilka watpliwosci i moze
    ktos z Was bedzie mogl mi podpowiedziec:
    1. Nie ma wodociagu i bede musial kopac studnie. Jak w miare szybko i
    tanio sprawdzic przed zakupem czy woda bedzie sie nadawala do picia?
    (Sasiadom nie wierze).
    2. Dzialka jest kilkaset (700, 800) metrow od planowanej autostrady,
    oddzielonej kilkoma budynkami. Czy da sie tam mieszkac?
    Dzieki za wszelkie sugestie,