  • Data: 2009-08-14 13:52:31
    Temat: Re: Prosba o pomoc w sprawie dzialki.
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mal pisze:

    > I chyba też od wilgotności powietrza?
    >
    > mal

    No ale ludzie...
    Czy rzeczywiście chodzi o to, by nie było słychać absolutnie nic...? Toż
    to utopia.
    Mieszkasz w mieście, słyszysz ruch uliczny, na osiedlu, drące się czyjeś
    bachory, a w nocy notorycznie jakichś moczymordów, którzy drą ryje ile
    mają sił, w lesie... ćwierkają ptaki i w skrajnym przypadku też można
    powiedzieć, że to rodzaj hałasu.

    Czy faktycznie autostrada oddalona o co najmniej kilkaset metrów przy
    isniejących jakichś przeszkodach terenowych ma być poważną przeszkodą w
    decyzji o zakupie i zasiedleniu działki?

    No jasne, że to kwestia gustu, ale o ile nie szukamy czegoś skrajnie
    oddalonego od ludzi, na łonie natury w głuszy leśnej, to wg mnie tych
    kilkaset metrów od autostrady nie powinno stanowić problemu i hałas z
    tym związany też nie powinien nim być. Można sobie już na początku
    budowy zasadzić przy granicy swojej działki kilka drzewek, które zdążą
    za kilka lat urosnąć i też znaczną część tego hałasu zatrzymają. :-)

    pozdrawiam
    robercik-us