  • 1. Data: 2011-05-29 18:06:06
    Temat: Prosty garaż
    Od: Renke <n...@o...pl>

    Chcę przerobić wiatę garażową na garaż i osadzić drzwi garażowe uchylne.
    Obecnie wiata ma nadproże drewniane do którego przymocowane są krokwie z
    blachą trapezową. W jaki najprostszy sposób dokonać modyfikacji nadproża
    w którym będzie osadzona brama ? Podejrzewam, że obecne drewniane
    nadproże powinienem zastąpić żelbetowym ( ściany nośne są murowane) albo
    stalowym (dwuteownik) ale czy to nie będzie przeszkadzało w osadzeniu
    drzwi ? Garaż ma ściany z pustaków i na to konstrukcja dachu
    jednospadowego czyli krokwie + łaty + blacha trapezowa.

  • 2. Data: 2011-05-30 20:19:21
    Temat: Re: Prosty garaż
    Od: "adam" <a...@g...pl>

> [...]
    > (dwuteownik) ale czy to nie będzie przeszkadzało w osadzeniu drzwi ? Garaż
    > ma ściany z pustaków i na to konstrukcja dachu jednospadowego czyli

    A ta belka, która jest nadprożem jaki ma przekrój? Nie nie widzę jej, ale
    bym nic nie ruszał i do niej przymocował drzwi, chyba to nie jest jakiś
    wielki ciężar.

    Adam

  • 3. Data: 2011-05-31 06:08:40
    Od: jakubek <b...@o...pl>

    W dniu 2011-05-30 22:19, adam pisze:

    > A ta belka, która jest nadprożem jaki ma przekrój? Nie nie widzę jej,
    > ale bym nic nie ruszał i do niej przymocował drzwi, chyba to nie jest
    > jakiś wielki ciężar.

    Belka ma 20x20, ale widzę, że jest lekko wygięta - teraz spoczywa na
    niej eternit, więc jest to spory ciężar.
    m.