  • 1. Data: 2009-05-07 10:26:16
    Temat: Prosze o ocenę projektu Iwa
    Od: "Emil" <e...@o...pl>

    projekt ma być w odbiciu lustrzanym
    zmiany
    -brak balkonu
    -szerszy garaż
    -zmiana ganku aby wejście było na wprost beż spoglądania na załatwiającego
    potrzeby fizjologiczne właściciela ;)
    Prosze o sugestie
    Emil

  • 2. Data: 2009-05-07 10:54:01
    Temat: Re: Prosze o ocenę projektu Iwa
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 7 Maj, 12:26, "Emil" <e...@o...pl> wrote:
> [...]
    > -szerszy garaż
    > -zmiana ganku aby wejście było na wprost beż spoglądania na załatwiającego

    Chyba zapomniałeś dodać linku.
    Google wywala kilka różnych projektów Iwa (iwa) - a jeśli chodziło ci
    o projekt lwa (LWA) to nie wywala wcale :-)

    Pomijam kwestię że pytanie jest dość szerokie i trudno na nie
    odpowiedzieć bo zależy jak go ustawisz do stron świata i czego
    oczekujesz. Możesz dostać tyle samo za i tyle samo przeciw.

    M.

  • 3. Data: 2009-05-07 11:00:07
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > -szerszy garaż
    > -zmiana ganku aby wejście było na wprost beż spoglądania na załatwiającego

    a wrzuciłbys jakiegos linka jeszcze...

  • 4. Data: 2009-05-07 11:19:17
    Temat: link
    Od: "Emil" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Emil" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > -szerszy garaż
    > -zmiana ganku aby wejście było na wprost beż spoglądania na załatwiającego

    przepraszam skleroza
    http://www.twojprojekt.pl/projekty/4712-iwa

  • 5. Data: 2009-05-07 13:13:56
    Temat: Re: link
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 7 Maj, 13:19, "Emil" <e...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Emil" <e...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:gtud3e$hd2$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...

    > przepraszam sklerozahttp://www.twojprojekt.pl/projekty/4712-iwa

    Uwaga na odbicia lustrzane. U mnie nagle sie okazało że prawie
    wszystkie drzwi musza być lewe albo otwerają się na ta strone na która
    bym nie chciał bo chce tam cos postawić. Przemyśl sobie dobrze tą
    kwestię.
    Podobnie z niektórymi oknami.
    Zaproponowane zmiany moim zdaniem słuszne.

    Nie wiem jakie planujesz ogrzewanie i jaki masz układ działki, jeżeli
    paliwo stałe to chyba w pomieszczeniu przy garażu a wówczas potrzebny
    komin.
    Poza tym jeżeli ogród ma być z tyłu domu do może dodatkowe wejście do
    tego pomieszczenia z zewnątrz.

    Buduję podobny gabarytowo dom jednak mam mniejsze wymiary a większą
    powierzchnię (projekt Poezja MTM Styl)
    Jednak u mnie nie ma drugiego pokoju na parterze.
    Pzdr
    QbaB

  • 6. Data: 2009-05-07 13:52:03
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > http://www.twojprojekt.pl/projekty/4712-iwa

    gdzie kotłownia?
    czemu garaz nizej niż reszta domu - jakis konkretny powód?
    wyglada jakby był dołożony na siłe do jakiegoś innego projektu
    ja bym wejscie do ubikacji na parterze zrobił od strony schodów do garazu

    dach wyciągnałbym nad garaż i nad schował taras/balkon
    to samo z drugiej strony, zeby zadaszyć balkon
    pod balkonem zrobiłbym półokregłą/szesciokatną "dobudówkę" powiekszającą
    salon i nadającą charakteru scianie szczytowej

    ukośne krawędzie dachu nad scianami szczytowymi zestopniowałbym w dół
    (jak tu:
    http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/00/18
    /f7/6f/portland-lighthouse-full.jpg)

    ganek wygląda jak przybudówka do kurnika
    balkonik dołożony do jakiegos innego projektu?

    podobnie mikro taraz z 4 kolumnami ulatwiającymi zycie
    nie wiem kto to wymyslił? ani ładne ani praktyczne...
    zreszta wejscie na taras od strony gdzie nie ma okien?
    może to miała byc kotłownia?
    wejscie do kotłowni od strony wiatki na drewno?
    to bym zrozumiał...

    pietro:
    wanna pod oknem bardzo "ułatwia" wstawienie kabiny nawannowej prysznicowej
    czemu bidet wiszacy a obok kibel kopaktowy?
    zabrakło wyobrzni komuś? to powinno pasowac do siebie
    wejscia sypialnia/garderoba/toaleta...
    strasznie jakos niepraktycznie
    powinno być mozliwie blisko
    strasznie duzo zmarnowanej przestrzeni w klatce schodowej...

    to tak na pierwszy rzut oka
    ja bym tego projetu nie wybrał...

  • 7. Data: 2009-05-07 18:22:03
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Bardzo brzydki jest ten dach z wystającym kawałkiem.