  • 1. Data: 2009-05-07 10:50:17
    Temat: Listwy przypodłogowe a malowanie
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Czy znacie jeskiś system listew przypodłogowych PCV
    które da się na czas malowania ŁaTWO ściągać
    (czytaj bez wykrecania wkrętów np.)
    tak aby nie trzeba było ich okeljać taśmą malarską?

    ThinA

  • 2. Data: 2009-05-07 17:42:36
    Temat: Re: Listwy przypodłogowe a malowanie
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    On 7 Maj, 12:50, "Rom" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
    > które da się na czas malowania ŁaTWO ściągać
    > (czytaj bez wykrecania wkrętów np.)
    > tak aby nie trzeba było ich okeljać taśmą malarską?

    Ja się nie spotkałem, ale jak ci się nie chce oklejać ani odkręcać, to
    zawsze możesz delikatnie przetrzeć wilgotną ścierką świeżą farbę. Ew.
    kup sobie taką taśmę, która jest od razu z paskiem folii, ją się
    fajnie okleja bo ma koło 1cm szerokości. Trza się tylko przyzwyczaić.

  • 3. Data: 2009-05-07 18:45:55
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Czy znacie jeskiś system listew przypodłogowych PCV
    > które da się na czas malowania ŁaTWO ściągać
    > (czytaj bez wykrecania wkrętów np.)
    > tak aby nie trzeba było ich okeljać taśmą malarską?

    tak.
    krecisz blaszki do sciany a pozniej wsadzasz listwe dolem na ta
    blaszke(wchodzi w rowek) i dociskasz do sciany.
    latwy i szybki sposob, demontaz pozniej tez jest bezproblemowy

    --
    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2009-05-07 19:45:36
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    listwy pcv do paneli montowane na zatrzask a mianowice montujesz dolną czesc
    na kołki a górna z zaokrąglonym rantem jest montowana na zatrzask do czesci
    dolnej dodatkowo pod zatrzaskiem masz wolną przestrzeń na poprowadzenie
    kabli,

  • 5. Data: 2009-05-08 06:16:48
    Od: Rafal <r...@o...pl>

    Piotrek pisze:

    > tak.
    > krecisz blaszki do sciany a pozniej wsadzasz listwe dolem na ta
    > blaszke(wchodzi w rowek) i dociskasz do sciany.
    > latwy i szybki sposob, demontaz pozniej tez jest bezproblemowy

    Tak demontaż jest rzeczywiście prosty - wystarczy kopnąć i listwa się
    demontuje... nie polecam
    Pozdrawiam
    Rafał

  • 6. Data: 2009-05-08 07:18:48
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    Piotrek pisze:

    > tak.
    > krecisz blaszki do sciany a pozniej wsadzasz listwe dolem na ta
    > blaszke(wchodzi w rowek) i dociskasz do sciany.
    > latwy i szybki sposob, demontaz pozniej tez jest bezproblemowy

    te listwy to sobie mozna wsadzic ... :) badziewie wszystko odpada

  • 7. Data: 2009-05-08 17:56:54
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Tak demontaż jest rzeczywiście prosty - wystarczy kopnąć i listwa się
    > demontuje... nie polecam

    hmmmmm oczywiscie masz racje.
    dobrze ze moje listwy tego nie slysza bo powinny odpasc juz 3 lata temu.

    jak bys pomyslal to pewnie bys wymyslil ze sa rozne typy listw i pewnie
    niektore sa lepsze inne gorsze.
    ja jakos musze sie przylozyc do tego zeby listwe przed malowaniem sciagnac.
    schodzi latwo ale w 2-3 miejscach musze ja podwazyc zeby puscila.
    zadne kopanie czy tracanie przy odkurzaniu nie robi wrazenia na tych
    listwach

    --
    pzdr
    piotrek

  • 8. Data: 2009-05-08 18:00:24
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > te listwy to sobie mozna wsadzic ... :) badziewie wszystko odpada

    juz pisalem o tym powyzej.
    nie kazda listwa ma takie samo mocowanie, u mnie na kilkadziesiat mb listw
    zadna nie odpadla.

    --
    pzdr
    piotrek