    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Date: Fri, 13 Mar 2009 14:59:39 +0100

    Mam głębsze przemyślenia odnośnie posadzek. Kiedyś wydawało mi się, że
    lepiej wziąć super firmę, zapłacić jak za zboże i mieć extra równiutką
    posadzkę.
    Guzik prawda.
    jeżeli kładziecie gres polerowany, marmur lub granit i zależy wam żeby rogi
    się idealnie schodziły, żeby nie było załamań światła to i tak trzeba wylać
    samopoziom.
    Dochodzę do wniosku, że posadzki wylać tanio, badziewiastą firmą ale taką
    żeby chociaż nie oszukiwała na cemencie i plastyfikatorze. Na to wylać
    wylewkę zamopoziomującą.
    Chyba jednak przepłacanie za super firmę od posadzek nie ma senu. Widzę to
    teraz przy układaniu polerów. Trzeba robioć wylewki, bo inaczej będą sie
    zapadac kafle na nierównej grubości kleju, a kleju musi być ciut ciut pod
    spodem.

    Takie oto moje blogerskie przemyślenia :-)