eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrzy okazji ocieplenia - jak wykonczyc poddasze z koszami?Przy okazji ocieplenia - jak wykonczyc poddasze z koszami?
  • Data: 2014-05-18 00:21:16
    Temat: Przy okazji ocieplenia - jak wykonczyc poddasze z koszami?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    Uszanowanie.

    Mam dwa kosze do ocieplenia, lacznie z ich oplytowaniem.
    O ile samo ocieplenie nie stanowi tajemnicy, o tyle samo rozmierzenie
    nie jest sprawa banalnie prosta.
    Ciekaw jestem jak Wy poradziliscie sobie z techniczna sprawa wykonczenia
    tego elementu, tj. rozmierzenie, mocowanie profili i znalezieniem punktu
    bazowego kosza.

    Pozdro.. TK