  • 1. Data: 2011-09-10 14:07:01
    Temat: Przygotowanie podloza w stanie deweloperskim.
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Czesc.
    Mam do Was prosbe.
    Poradzcie mi. Co nalezy lub za co sie zabrac po otrzymaniu mieszkania
    w stanie deweloperskim. Chodzi mi o podlogi i sciany. Sciany sa
    tynkowane tynkiem kat. III co kolwiek to znaczy.
    Chcialbym uniknac czegos takiego jak mam obecnie ze jak pralka w
    lazience pracuje to cala podloga w lazience drzy i nie wiem dlaczego.
    1. Czy kladac terakote mozna klasc ja bezposrednio do podloza za
    pomoca kleju, czy nalezy wylac cos na nia. Zakladam ze ma poziom.
    2. czy na sciany w kuchni tez mozna od razu klasc kafelki czy znowu
    najpierw nalezy z tym tynkiem kategorii III cos robic?
    3. Czy mozna klasc tapety w pokoju?

    Chodzi mi o takie sparawy jak np gruntowanie, czyli taki proces
    przygotowania kazdego z podlozy lub moze zna z Was jakas pisana
    "instrukcje" i zakres niezbednych prac wykonczeniowych stanu
    deweloperskiego?