    From: majer <a...@n...ma>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Przygotowanie wyjscia do kanalizacji
    Date: Wed, 10 Mar 2010 07:22:23 +0100

    Witam
    Chcialbym zasiegnac porady co do przygotowania wyjscia pod przyszla
    kanalize. Na razie mam szambo. Wyjscie sciekow z domu mam z boku domu i
    leci prosto do szamba. Planuje polozyc kostke wiec chce juz teraz
    przygotowac wyjscie pod przyszla kanalize. W zwiazku z tym ze wyjscie
    sciekow mam z boku domu to aby dojsc rurami do granicy dzialki musze
    zalozyc po drodze dwa kolanaka. Podobno nie mozna stosowac kolanek tylko
    w miejscach zagiec robi sie studzienki (hydraulik mi tak powiedzial).
    Chcialbym zweryfikowac ten poglad. Jest to wymagane przepisami czy po
    prostu przy dwoch kolankach istnieje niebezpieczenstwo zatkania odplywu?
    Bede wdzieczny za wszelkie info.

    pozdrawiam