  • 1. Data: 2012-06-11 19:22:42
    Temat: Puszka elektryczna w gk
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Z cyklu poprawiania po f(l)achowcach. Jest puszka elektryczna potrojna, takie
    "ooo" osadzone w plycie gk. Ale osadzone kiepsko, bo w plycie gk oprocz otworu
    na puszke, jest tez wyrwa w miejscu gdzie jedną łapkę puszki przykreca sie do
    gk. I teraz jak tą wyrwę skutecznie i mocno zalatac, zeby mozna bylo z powrotem
    osadzic puszke?

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Z.

  • 2. Data: 2012-06-11 21:27:23
    Temat: Re: Puszka elektryczna w gk
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
    > jedną łapkę puszki przykreca sie do gk. I teraz jak tą wyrwę
    > skutecznie i mocno zalatac, zeby mozna bylo z powrotem osadzic

    jak ściana jest do poprawek to przykręć kawałek gk na wkręty, jeżeli
    nie to zaprawy, wybieraj te twarde ( nie podam nazwy bo ja elektryk
    nie budowlaniec)

    jeffrey

  • 3. Data: 2012-06-13 14:33:33
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał(a):

> [...]
    >gk. I teraz jak tą wyrwę skutecznie i mocno zalatac, zeby mozna bylo z powrotem

    Pewnie jakas twardsza i niepekajaca zaprawa sie sprawdzi, ewentualnie - szybciej -
    wcisniety
    w dziure kawalek drewna.

  • 4. Data: 2012-06-14 01:08:32
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-06-13 14:33, Przesmiewca pisze:

    > Pewnie jakas twardsza i niepekajaca zaprawa sie sprawdzi, ewentualnie - szybciej -
    wcisniety
    > w dziure kawalek drewna.

    Brawo! Nie ma to jak rada z dupy wzięta.

    --
    JK

  • 5. Data: 2012-06-14 05:46:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
    > jedną łapkę puszki przykreca sie do gk. I teraz jak tą wyrwę
    > skutecznie i mocno zalatac, zeby mozna bylo z powrotem osadzic puszke?

    puszkę wkleić na jakimś solidnym kleju a dziurę zaszpachlować

  • 6. Data: 2012-06-15 14:05:19
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    JK <j...@i...pl> napisał(a):

    >Brawo! Nie ma to jak rada z dupy wzięta.

    A moze jakas merytoryczna uwaga a nie
    z dupy wziety ale twoj komentarz?

  • 7. Data: 2012-07-07 06:15:21
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:jr59hf$5o1$1@inews.gazeta.pl...

    wszystko zależy jaka i gdzie ta wyrwa. W niektórych przypadkach można się
    posiłkowac termoklejem z pistoletu (glue gun'a), w innych lepiej wykroić
    nowy otwór a stary zaszpachlować.