  • 1. Data: 2012-06-11 13:28:28
    Temat: Waga łazienkowa - jaką polecacie?
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Witam wszystkich.
    Polećcie mi proszę używaną przez was wagę łazienkową
    szukam czegoś w wykonaniu ze szklanym "blatem"
    i metalowym wykończeniem oraz żeby wyniki jej pomiarów były jak
    najbardziej
    zbliżone do rzeczywistości.

    Mam Zelmera z plastikową obudową która zaczęła tu i ówdzie pękać
    poza tym trochę mniej ciekawie wygląda od wagi z przezroczystym
    szklanym
    "blatem".

    Czy sprawdzaliście/porównywaliście pomiary waszych wag z innymi?
    Miałem okazję ważyć się na Zelmer, Korona i jeszce jakaś inna marka
    - każda pokazywała co innego i to raczej nie była rozbieżność
    wynikajaca z ubrania czy ciała z duża ilością wody - rozpiętość
    wyników
    między wagami wynosiła około 7kg.

    Z góry dzięki.

    Artur Dębski
    --
    http://blogit.one.pl

  • 2. Data: 2012-06-11 13:43:58
    Temat: Re: Waga łazienkowa - jaką polecacie?
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-06-11 13:28, Artur Dębski pisze:

> [...]
    > - każda pokazywała co innego i to raczej nie była rozbieżność
    > wynikajaca z ubrania czy ciała z duża ilością wody - rozpiętość

    Mam wagę Tefal, od dobrych kilku lat jest niezawodna, pomiary wiarygodne
    i sprawdzane z lekarską, bateria starcza na rok i więcej, podobna do tej:

    http://www.tefal.pl/All+Products/Personal+Care/Perso
    nal+scales/Products/Evolis+szklana+PP5000B1/Evolis+s
    zklana+PP5000B1.htm
    Teraz na pewno już są wagi z wieloma funkcjami, zmierzą Ci tkankę
    tłuszczową, % wody itp, moja starsza jest prosta, pokazuje tylko
    wagę=masę ciała.
    --
    B.

  • 3. Data: 2012-06-11 23:39:31
    Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com>

    Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Wystarczy każda waga, byle była produkowana przez japońską firmę Tanita.
    Mam dwie, łazienkową z pojedynczym czujnikiem i wakacyjną podróżną (format B5) z
    czterema czujnikami, różni je czas produkcji - osiem lat i wynik pomiaru -
    maksymalnie 300 gramów (przy obciążeniu 90 kilogramów).
    Obie potrafią zważyć dokładnie kilo cukru.

    Pozdrowienia, Tadeusz

  • 4. Data: 2012-06-12 12:23:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> napisał w
    wiadomości news:4fd66593$0$1310$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > pomiaru - maksymalnie 300 gramów (przy obciążeniu 90 kilogramów).
    > Obie potrafią zważyć dokładnie kilo cukru.

    Ile kosztuja?

  • 5. Data: 2012-06-12 15:15:58
    Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com>

    > Ile kosztuja?

    Na Allegro: mała 99.- PLN, duża 89.- PLN
    Najtańsza przesyłka 8.90 PLN

    Nie mam żadnych powiązań ze sprzedawcą...
    Pozdrowienia, Tadeusz

  • 6. Data: 2012-06-12 17:08:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Dębski wrote:
> [...]
    > szukam czegoś w wykonaniu ze szklanym "blatem"
    > i metalowym wykończeniem oraz żeby wyniki jej pomiarów były jak

    ja kupiłem w Chibo taką co mierzy tkankę tłuszczową i kostną...

    w sumie to sie nawet zepsuła ale w tydzień przyjechą kurierem nowa prosto z
    Niemcowa...

  • 7. Data: 2012-06-18 15:20:26
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-12 17:08, Marek Dyjor pisze:
    > ja kupiłem w Chibo taką co mierzy tkankę tłuszczową i kostną...
    > w sumie to sie nawet zepsuła ale w tydzień przyjechą kurierem nowa
    > prosto z Niemcowa...

    Po co Wam waga łazienkowa? ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2012-06-18 16:42:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Po co Wam waga łazienkowa? ;-)

    po co ci ubranie...

  • 9. Data: 2012-06-19 09:45:04
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-18 16:42, Marek Dyjor pisze:
    > po co ci ubranie...

    Jeśli chciałeś zadać pytanie to zacznij wielką literą i zakończ znakiem
    zapytania.
    Pytałem po co waga łazienkowa bo IMO to jeden z tych gadżetów, które
    kupuje się... bo są w sprzedaży! ;-)
    Pomijam oczywiście kwestie związane z pilnowaniem wagi ciała z różnych
    konkretnych powodów - sport, choroba, zawód... itp - o to nie pytam
    oczywiście.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2012-06-19 11:34:59
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

> [...]
    > Pomijam oczywiście kwestie związane z pilnowaniem wagi ciała z różnych
    > konkretnych powodów - sport, choroba, zawód... itp - o to nie pytam

    Zgoda- uważam podobnie. Jednak- jeśli ktoś pyta, jaką najlepiej kupić- to
    IMO bez sensu jest odpowiadać: "apococito?". Więcej- IMO to
    trochę...niegrzecznie.

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron