  • 1. Data: 2011-08-02 21:27:50
    Temat: Pytającym o AGD
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/535074,polowa
    _sprzetu_agd_ma_nieprawdziwe_informacje_o_poborze_en
    ergii.html

    Nie wiem na ile wyniki dotyczące lodówek można ekstrapolować na inne
    urządzenia, ale może się komuś przyda przy rozważaniach, co kupić i
    dlaczego :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 2. Data: 2011-08-03 01:40:17
    Temat: Re: Pytającym o AGD
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Aicha napisał:

    > Nie wiem na ile wyniki dotyczące lodówek można ekstrapolować na inne
    > urządzenia, ale może się komuś przyda przy rozważaniach, co kupić i
    > dlaczego :)

    Ja tam zdziwiony nie jestem...
    Nie od dziś wiadomo, że marketingowcy kłamią jak oszaleli i każdy kit
    upchną, żeby się tylko towar sprzedał...

    Zatem nagwet gówno z cukrem w papierku sprzedadzą, byle tylko kto
    uwierzył, że jest energooszczędne - w końcu wiara klienta w sukces
    związany ze sprzedażą się liczy, bo to generuje tą sprzedaż, a czy hasła
    marketingowe są prawdziwe, czy kłamią... nie ważne !!!, byle kasa się
    zgadzała, a biznes kręcił :-)

    Można te wyniki ekstrapolować na dowolną rzecz, która jest sprzedawana w
    dzissiejszym świecie.

    Reklamom i zapewnieniom producentów nie wolno wierzyć !!! i to w każdej
    bez wyjątku branży :-).

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-08-14 13:05:58
    Od: gary <g...@c...pl>

    Rosjanie też nie wierzą i sprawdzają
    http://www.youtube.com/watch?v=dMbwi2nUbxU&feature=r
    elated

    widzę na różnych filmikach że produkty Zelmera mają u nich uznanie :)
    Gniotsja nie łamiotsa