  • 1. Data: 2010-09-01 10:46:25
    Temat: Pytanie do szkółkarzy
    Od: "jagoo" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy ktos mógłby pomóc w rozszyfrowaniu następującego zdania:
    "nr swiadectwa pochodzenia danej partii materiału sadzeniowego wg
    PN-R-67025:1999"
    Chodzi o realizację zamówienia, wraz z towarem mam dostarczyc różne
    informacje w tym powyzszą której nie rozumiem, bo nie mam dostępu do pełnego
    tekstu normy do której się odwołuje...
    Ki diabeł te "świadectwa pochodzenia"? Niczego takiego nigdy ode mnie nie
    wymagano, no chyba że chodzi po prostu o stare poczciwe paszporty roslin?
    (które jednak dla interesujących mnie gatunków nie obowiazują)

  • 2. Data: 2010-09-01 11:20:19
    Temat: Re: Pytanie do szkółkarzy
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "jagoo" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymagano, no chyba że chodzi po prostu o stare poczciwe paszporty roslin?
    > (które jednak dla interesujących mnie gatunków nie obowiazują)

    Pewnie trzeba będzie za tą wiedzę zapłacić;-(
    http://bydgoszcz.katalognorm.pl/?plik=i_katalog&iNor
    my=25471&strona=1

    skryba