  • 1. Data: 2010-08-31 15:52:46
    Temat: Czy będą jabłka wielkie jak arbuzy?
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    http://odkrywcy.pl/kat,111406,title,Czy-powstana-sup
    er-jablka,wid,12617328,wiadomosc.html?smg4sticaid=6a
    cd9

    Pozdrawiam z ciekawostką
    skryba

  • 2. Data: 2010-08-31 17:10:49
    Temat: Re: Czy będą jabłka wielkie jak arbuzy?
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > http://odkrywcy.pl/kat,111406,title,Czy-powstana-sup
    er-
    jablka,wid,12617328,wiadomosc.html?smg4sticaid=6acd9

    > Pozdrawiam z ciekawostką
    >   skryba

    Wywalam co jakiś czas jabłonkę,bo mam za dużo.Spróbowałem kiedyś jabłko
    odmiany Mutsu,długo szukałem tego drzewka,już u mnie rośnie.Smaku nie da się
    opowiedzieć,trzeba spróbować i posadzić.
    Pozdrawiam łakomie.mirzan

  • 3. Data: 2010-08-31 17:47:30
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]
    > się
    > opowiedzieć,trzeba spróbować i posadzić.

    To krzyżówka Golden Delicious x Indo z grupy Golden Deliciousa. Zatem pewnie
    pyszne w smaku. "Zanabyłeś" gotowe drzewko czy sam szczepiłeś? Będziesz miał
    w ofercie?

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 4. Data: 2010-08-31 19:50:38
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > pyszne w smaku. "Zanabyłeś" gotowe drzewko czy sam szczepiłeś? Będziesz miał

    Kupiłem na Allegro.Owocowych nie robię,tylko same dziwaczne.
    Pozdrawiam.mirzan
    http://liliehobby.republika.pl/index.html

  • 5. Data: 2010-09-01 13:08:56
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Kupiłem na Allegro.Owocowych nie robię,tylko same dziwaczne.

    Na samych "dziwakach" nie ujedziesz.
    ;-(
    Pozdrawiam alternatywnie
    skryba

  • 6. Data: 2010-09-01 15:44:02
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na samych "dziwakach" nie ujedziesz.

    Właśnie straciłem rozpęd.Już nie daję ogłoszeń do gazety,wychodzi 3000zł
    rocznie.Zabawa z dziwacznymi roślinami,to sama przyjemność,a uprawa kilkunastu
    takich samych drzew,to obżarstwo.
    Moje nowe odkrycie,to szałwia czerwonokorzeniowa.Nalewka na korzeniach
    leczy z alkoholizmu.Walnie się kielonka i już się chce następnego,co raz mniej.
    Po zażyciu drugiego,bronię się przed trzecim.Straszliwe zielsko.
    Pozdrawiam.mirzan.przerażony.

  • 7. Data: 2010-09-01 18:14:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 17:52:46 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > http://odkrywcy.pl/kat,111406,title,Czy-powstana-sup
    er-jablka,wid,12617328,wiadomosc.html?smg4sticaid=6a
    cd9

    Po co??? Jak toto ugryźć?

  • 8. Data: 2010-09-01 18:15:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 19:10:49 +0200, mirzan napisał(a):

> [...]
    > odmiany Mutsu,długo szukałem tego drzewka,już u mnie rośnie.Smaku nie da się
    > opowiedzieć,trzeba spróbować i posadzić.

    Nie masz jabłka nad koksę pomarańczową. I już :-)

  • 9. Data: 2010-09-09 08:00:16
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    On 31 Sie, 17:52, "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote:
    > http://odkrywcy.pl/kat,111406,title,Czy-powstana-sup
    er-jablka,wid,126...

    > Pozdrawiam z ciekawostką
    >    skryba

    Miałem okazję jeść truskawy (tubylcy mówili na nie malinowe) wielkości
    dobrej pięści. Zmak dziwny. Skórka gładsza niż w zwykłych, jakby
    naciągnięta. to było dawno temu w norwegii. eksperyment to był. nie
    wiem czy się przyjęły.
    pozdr, Marek

  • 10. Data: 2010-09-09 08:01:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 01:00:16 -0700 (PDT), Marek MANO napisał(a):

> [...]
    > dobrej pięści. Zmak dziwny. Skórka gładsza niż w zwykłych, jakby
    > naciągnięta. to było dawno temu w norwegii. eksperyment to był. nie

    Zero smaku, ble.