  • 1. Data: 2010-09-01 17:08:37
    Temat: Bo rozdziobią nas kruki i wrony..
    Od: "smiechu" <s...@i...pl>

    Pomóżcie.
    mam troche trawnika a może powienienem napisać że miałem.
    Czarne ptaszyska rozdziobują (pewnie szukają pędraków). Macie jakieś pomysły
    jak się ich pozbyć (wron, czy też gawronów). Strachy na wróble nie wchodzą
    w grę, podobnież jak stary, ale barbarzyński sposób z wieszaniem.
    Myślałem o odstraszaczach pirotechnicznych (petardy itp) ale nie wiem co na
    to przepisy (o zielonych nie wspomnę)
    Pomóżcie bo z dnia na dzień jest gorzej
    Pozdr

  • 2. Data: 2010-09-01 17:29:15
    Temat: Re: Bo rozdziobią nas kruki i wrony..
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "smiechu" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > mam troche trawnika a może powienienem napisać że miałem.
    > Czarne ptaszyska rozdziobują (pewnie szukają pędraków). Macie jakieś
    > pomysły jak się ich pozbyć (wron, czy też gawronów).

    Hejka. Zlikwiduj pędraki. ;-)
    Pozdrawiam przyczynowo Ja...cki

  • 3. Data: 2010-09-02 08:11:17
    Temat: Re: Bo rozdziobi? nas kruki i wrony..
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Dirko" wrote ...

    > Hejka. Zlikwiduj pędraki. ;-)

    Dobry pomysł, ale ja bym się jeszcze rozejrzał skąd te (ga)wrony
    przylatują ... znając życie to pewnie raptem kilka dużych drzew
    (topole?) z wielką liczbą gniazd na każdym, bo one uwielbiają
    gniazdować w koloniach ... dalej nie będę pisać bo mnie zieloni tu
    wirtualnie zaczną mordować :)

  • 4. Data: 2010-09-02 08:46:04
    Od: "smiechu" <s...@i...pl>

    > Hejka. Zlikwiduj pędraki. ;-)
    > Pozdrawiam przyczynowo Ja...cki
    Właśnie nad tym pracuję (pozwalając dziobać wronom).
    Co będzie droższe: doprowadzenie do porządku trawnika czy odpędraczenie?
    Pozdrawiam
    smiechu

  • 5. Data: 2010-09-02 10:36:39
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Co będzie droższe: doprowadzenie do porządku trawnika czy odpędraczenie?

    Hejka. Założenie (renowacja) trawnika z pędrakami to niesamowity pomysł.
    < rotfl >
    Pozdrawiam ambarasująco Ja...cki

  • 6. Data: 2010-09-02 10:39:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Sep 2010 12:36:39 +0200, Dirko napisał(a):

    > Użytkownik "smiechu" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Założenie (renowacja) trawnika z pędrakami to niesamowity pomysł.
    > < rotfl >
    > Pozdrawiam ambarasująco Ja...cki

    Nocokcesz? - wystarczy przejść na buddyzm :-)

  • 7. Data: 2010-09-02 19:54:18
    Od: AW <w...@c...pl>

    W dniu 2010-09-01 19:29, Dirko pisze:

    > Hejka. Zlikwiduj pędraki. ;-)
    > Pozdrawiam przyczynowo Ja...cki

    A w jaki sposób zlikwidować pędraki??
    Pozdrawiam
    wujo

  • 8. Data: 2010-09-02 20:02:40
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > A w jaki sposób zlikwidować pędraki??
    > Pozdrawiam
    > wujo

    Wydziobać.
    Pozdrawiam.
    mirzan

  • 9. Data: 2010-09-02 20:11:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Sep 2010 22:02:40 +0200, mirzan napisał(a):

    > Wydziobać.

    Kurami najlepiej :-)

  • 10. Data: 2010-09-02 20:13:55
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "AW" na TW się nie nadaje:

    > A w jaki sposób zlikwidować pędraki??

    To proste; przywabiasz wszelkie możliwe ptactwo z okolicy. Dla wzmocnienia
    efektu kupujesz stado kur. One to robią czarną robotę to znaczy rozdupcą ci
    cały trawnik w poszukiwaniu pędraków. Po jednym sezonie ziemia jest free of
    pędrakas. Czyli reasumując operancja sie udała jyny pacjent zszedł :-)

    Zdroofka Johnny