  • Data: 2012-09-16 09:59:08
    Temat: Pytanie o gruntowanie
    Od: cte <c...@o...eu.com> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem bardzo słabe tynki CW Knaufa (sypały się od samego patrzenia.
    Pomalowałem je gruntem Knauf Goldband Uni. Miejscami się zaszkliły i
    ciężko jest je pokryć farbą.

    Mam też tynki gipsowe, strasznie parchate i nie dotarte - muszę je trzeć.
    Facet od płytek sugerował nie używać gruntów "w płynie" tylko farbę
    gruntującą. Na zasadzie raz pomalować, przetrzeć i dopiero zobaczyć na
    których kawałkach trzeba dawać gładź.
    Facet od zabudowy poddasza sugerował pomalować płyty gruntem - "może być
    ten knauf"

    Teraz mam i Knaufa grunt i kupioną śnieżkę grunt. I nie wiem co na
    ściany dawać :(

    Czy ktoś tę śnieżkę użył na tyle dawno że może opowiedzieć o efektach? I
    czym malował później (jaki rodzaj farb i jaki producent) że się nie
    pogryzło?

    PS W necie narzekają na Duluxa i piszą "śnieżka the best" ale trafiłem
    też na bardzo licznie "okejkowaną" wypowiedź "Snieżka? od tego szajsu
    trzymam się z daleka" (Że parchy, że gluty, że nie trzyma, że nie da się
    tym malować bo się nawija na wałek w trakcie malowania ostatniej warstwy
    farby)