  • Data: 2012-09-16 16:35:16
    Temat: Re: Pytanie o gruntowanie
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > PS W necie narzekają na Duluxa i piszą "śnieżka the best" ale trafiłem
    > też na bardzo licznie "okejkowaną" wypowiedź "Snieżka? od tego szajsu
    > trzymam się z daleka" (Że parchy, że gluty, że nie trzyma, że nie da się
    > tym malować bo się nawija na wałek w trakcie malowania ostatniej warstwy
    > farby)

    Malowalem i jednym i drugim po pożarze. Dulux na sciany, Sniezka na
    sufity. Oczywiscie wszystko umyte na ile sie dalo + grunt najtanszy.
    Dulux jest bardzo gesty, galareta, ale slabo kryje (mimo, ze warstwa
    jest z natury grubsza). Sniezka jest bardziej wodnista, ale dobrze kryje
    i u mnie wystarczyly 3-4 malowania na bialo sufitow.
    Jesli przejedziesz walkiem po warstwie farby, ktora troche zdazyla
    podeschnac, to kazda sie przyklei. Niejednorodnosc farb moze wynikac z
    dlugiego jej skladowania, zwykle wystarczy wymieszac.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa