  • Data: 2009-02-02 17:24:26
    Temat: Re: 1 kW pradu
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tornad" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:01c5.000002ea.49871e4e@newsgate.onet.pl...

    > ktore raz opanowane procentuja potem przez cale zycie. I warto gdyz one,
    > te
    > prawa przyrody, sa stale i niezmienne w odroznieniu od praw spolecznych,
    > ktore
    > zmieniaja sie tak czesto, ze czasaem nadazyc nie sposob. Co nowa ekipa do
    > wladzy sie dorwie to zawsze reformy, ktorych skutki, jak widac sa
    > oplakane;
    > czym dalej tym gorzej.

    Ale macie tam teraz takiego nowego ladnego prezydenta. :-)

> [...]
    > ostatnio
    > slowo). Reforma szkolnictwa wprowadzona na sile w Polsce, tym razem na
    > wzor
    > hamerykanski oczywiscie sprawia, ze nasza mlodziez jest delikatnie
    > ujmujac,
    > niedouczona. Ale sprobuj takiemu zwrocic uwage to gotow Cie od
    > antysowietow
    > zwyzywac... Potem taki jako posel czy inny aparatczyk nie bedzie sie
    > martwil,
    > ze mu ktos podskoczy: niedouczone spoleczenstwo latwiej za pysk trzymac

    Siedzisz tam lat pare, a z tonu Twoich wielu wypowidzi czuc jakbys mial byc
    tam tylko na chwile. Emocjonalnie chyba wcale tam nie jestes. Podoba mi sie
    Twoje niezamerykanizowanie i brak zapomnienia rodzimego jezyka, czy
    zainteresowania sytuacja w dalekim kraju, co w cale nie jest takie
    oczywiste. :-)

    > Czasem sie tylko martwie, kto na moja 900 zl emeryture robil bedzie.
    > Wszyscy
    > chcieliby tylko zarzadzac, marketingi studiowac, ino do roboty chetnych
    > nima.
    > I zapytaj takiego jak sie liczy procent skladany, to tylko jape rozdziawi.

    To juz chyba przeszlosc. Modne i wcale nie takie latwe marketingi chyba
    dawno juz przestaly byc modne. Coraz czesciej chyba docenia sie kierunki
    techniczne.

    > Dopoki zyjemy na kredyt, za pozyczone pieniadze, wszystko jest OK. Gorzej
    > bedzie jak juz dochod narodowy spadnie do poziomu, ze na coroczna splate
    > lichwy od tego dlugu kasy zabraknie...

    To chyba glownie domena kraju w ktorym jests, nam jeszcze troche brakuje.
    :-)

    > PS; a jak poprawnie te "kilkobaty" w skrocie zapisywac? Chyba nie KGB:)

    Bajty duze B, bity male b. Baty nie mam pojecia.

    Pozdro.. TK