  • Data: 2009-02-02 19:34:15
    Temat: Re: 1 kW pradu
    Od: "tornad" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale macie tam teraz takiego nowego ladnego prezydenta. :-)

    Ja wiem? Rzecz gustu. w kazdym razie ja uwazam, ze moze byc lepszy od kilku
    jego poprzednikow razem wzietych. O ile go... Po pierwsze nie pojechal z
    pierwsza wizyta zagraniczne do kraju, do ktorego nasz byly przezydent zaraz
    pojechal lecz w kierunku przeciwnym. I co dzien ludzi zaskauje nowymi
    decyzjami. Wczoraj przeciwil sie np. ze panowie oligarchowie finansowi
    poprzyznawali sobie wielomilionowe noworoczne bonusy...

    > Siedzisz tam lat pare, a z tonu Twoich wielu wypowidzi czuc jakbys mial byc
    > tam tylko na chwile. Emocjonalnie chyba wcale tam nie jestes. Podoba mi sie
    > Twoje niezamerykanizowanie i brak zapomnienia rodzimego jezyka, czy
    > zainteresowania sytuacja w dalekim kraju, co w cale nie jest takie
    > oczywiste. :-)
    Ja tu siedze jak na zyletkach, tyle, ze juz od paru ladnych lat wracam i
    wracam a czas leci. Na szczescie mam za co wrocic bo znam takich, ktorzy po
    latach pobytu tutaj, na bilet i do czego wracac do kraju nie maja...

    > To juz chyba przeszlosc. Modne i wcale nie takie latwe marketingi chyba
    > dawno juz przestaly byc modne. Coraz czesciej chyba docenia sie kierunki
    > techniczne.

    > To chyba glownie domena kraju w ktorym jestes, nam jeszcze troche brakuje.
    Tak, duzo w tym prawdy.
    Rozmawialem raz z madrzejszym duzo od siebie gosciem, z ktorym pracowalem na
    budowie. On byl z wyksztalcenia ekonomista i zap.. jako moj pomocnik przy
    murowaniu; pustaki donosil i malte mieszal. A poniewaz ja jestem murarzem
    takim trzycwierciowym, na dniowke ukladalem w mur maks. 50 pustakow, wiec
    praktycznie sie nudzil i zabawial mnie rozmowa. Po rusku oczywiscie. Gosciu
    pochodzil z Gruzji ale nie wiem czy z tej dobrej czy tej zlej, jej czesci.
    Powiedzial, ze was, tzn. Polske zadluza na maksa a potem przez lata cale beda
    was doic jak dojna krowe... To bylo ponad 10 lat temu. I to sie sprawdzilo. I
    nadal sprawdza.
    Nasz dlug liczy sie juz w gierkach i jest go juz kilkanascie. A splaty
    procentow czyli lichwy szacuje na poltora gierka rocznie.
    I on mi powiedzial, ze jak kupujesz dom na kredyt to w sumie splacisz go w w
    podwojnej wartosci, takiej aby zytowi wystarczylo na kupno takiego samego.
    Taka jest polityka bankow.

    > Bajty duze B, bity male b. Baty nie mam pojecia.
    >
    > Pozdro.. TK
    Aha, moze mi sie to jeszcze kiedy do czegos przyda.
    Dzieks.