  • Data: 2019-10-15 09:00:59
    Temat: Re: 13go "NieNaTemat"
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 14 Oct 2019 13:13:42 -0700 (PDT), Budyń

    > otóż:
    > jesli pis wygral uczciwie to w d wziąła platforma
    > jesli wygrał nieuczciwie to w d wzieła platforma i naród

    No tak, zapomniałem, przecież to wina tusku!

    > pis w d nie wziął bo wygrał

    Powtórzę ponownie, z nadzieją że zrozumiesz. Skoro pis, serwując kiełbasę
    wyborczą w programach socjalnych (literalnie kupując sobie głosy za
    pieniądze głosujących), do tego piorąc ludziom mózgi tubą propagandową w
    którą wpompował MILIARD złotych (gdy na kampamię wyborczą dostają około
    20mln), strasząc ignorantów jak w średniowieczu straszyli czarownicami,
    czytaj pirdział populistycznie (to wszystko do kupy to nie jest uczciwa
    demokratyczna polityczna potyczka -- stosując Twoje porównanie do futbolu,
    strzelał gole ręką), uzyskując mniej niż 50% całkowitego popracia (i
    jeszcze nie zaciągnął do urn, tymi swoimi faulami, blisko 40%), i
    uwzględniając że nie ma wśród tego, FRONTU antypisowego, koalicjanta, to
    poległ. Wygrał władzę w sejmie, ale ogólnie to poległ. Dlatego się tak
    kurdupel wytrząsał że powinno być więcej i on nieborak nie rozumie dlaczego
    tak mało. No, on NIE ROZUMIE kompletnie jak to możliwe że dali kiełbaskę,
    takie niepodważalne "argumenty", a reszta nie rozumie "dobrej zmiany". Jak
    nic same komuchy, "pedały" i złodzieje -- dlatego będzie dalej brnął w
    "dobrą zmianę".

    > wykręcanie znaczeń powoduje ze kazda dyskusja mija sie z celem

    To przestań kręcić.

    --
    Pozdor
    Myjk