  • Data: 2019-10-15 11:05:26
    Temat: Re: 13go "NieNaTemat"
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 października 2019 10:58:11 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Tylko że wycofanie tych dopłat dla nowych budynków, spowoduje kombinowanie.
    >
    > Gdybym teraz miał budować nowy, to wstawiłbym cokolwiek, a potem
    > wystąpił o dotację na wymianę.
    >
    > I dotacja wpadnie.
    Kwestia czy by sie to Tobie opłaciło
    Wstawisz byle co za 20tys, kupisz lepsze za 40tysi, dotacje dostaniesz 30% czyli
    12tysi a w plecy jesteś 20tysi za byleco.
    Wg mnie nieopłacalne takie kombinowanie by było.
    No i jak ktoś buduje nowy dom to raczej dochody ma wyższe wiec dotacje może wyjść
    187%(wystarczy że masz dochód większy jak 1600zł na osobę)