  • Data: 2011-06-26 08:13:47
    Temat: Re: 2-3 lata temu
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Cze, 00:41, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Cos pewnie jak Kiki pisal. Usenet umiera po malu, a ludzie przenosza sie na
    > fora. Wielu nawet nie wie, ze jest cos takiego jak usenet. Klikaja tylko www
    > i mysla, ze caly swiat maja w telewizorze.

    Ale co Wy sie dziwicie :) Na mojej lokalnej grupie buduja osoby
    powyzej 50-tki dla ktorych juz sama obsluga kompa stanowi wyzwanie. Po
    co sie oni maja uczyc jakiegos usenetu jak maja wszystko na stronie
    www, ze zdjeciami. Moze to nie oni sa zacofani, a my/Wy? Zamiast isc
    do przodu, wspominamy stare czasy, zupelnie jak nasi ojcowie czy
    dziadkowie, opowiadajacy jak to za komuny bylo dobrze :-) Usenet wcale
    nie jest taki fajny - porzadnie zrobione forum przewyzsza go
    praktycznie pod kazdym wzgledem, niestety :)
    pozdr.

    --
    Adam