    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: 2 kaloryfery z 12 nie grzeją
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 17 Oct 2013 11:24:25 +0200

    Mon, 14 Oct 2013 18:30:04 +0200, uzytkownik

    > Najpierw napisz o jakie rury chodzi,

    Instalacja jest zrobiona z rur (klejonych) PE. Szukałem w Casto i Obi
    zaciskanych trójników, ale są tylko na 20mm a u mnie w piwnicy idą fi zewn.
    32 -- takich dużych już nie ma (tylko takie potężne plasticzane).

    Udało mi się w weekend doprowadzić do sytuacji, że jeden z kaloryferów
    zaczął mocno grzać, drugi (w którym wtedy popuszczałem wody przy
    odpowietrzniku tylko ćmił) -- chciałem poprawić i pomachałem rurą w
    piwnicy. Ten co zaczął już solidnie grzać od dopływu, nagle przestał. Od
    trzech dni obydwa martwe, lodowate, pomimo że obydwa odpowietrzone, rura
    też (przy majtaniu) nie chlupocze czyli powietrza nie ma. Spuszczanie wody
    odpowietrznikami nic nie daje. Pompka tam nie przepycha.

    Najgorsze, że nie ma zaworów odcinających obiegi, to nawet nie da się tylko
    tego jednego obiegu przepchać. Nie wiem co zrobić. :/ Spuszczać jeszcze raz
    i do skutku próbować napełniać, tym razem od początku z pracującą pompką
    zanim pójdzie w górę do innych obiegów, aż się w końcu napełni bez
    zapowietrzenia?

    --
    Pozdor Myjk