  • Data: 2009-12-22 08:00:25
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgoorn$9gr$1@news.interia.pl...
    > A wlasnie, jak radzicie sobie z zamknietymi glowicami termostatycznymi?
    > Chociaz u Was chyba takie zjawisko nie istnieje. Osadnik zdaje sie nie ma
    > glowic, a Marko ma jeden obiez z podlogowka. Gdyby jednak na wszystkich
    > grzejnikach byly glowice to stosowanie zaworu nadmiarowego (roznicowego) jest
    > wrecz koniecznoscia. Tak tez mam u siebie na obiegu z grzejnikami.

    Na grzejniki są u mnie dwa rozdzielacze, parter i piętro, a na podłogówke
    trzeci osobny w kotłowni który z samymi grzejnikami nie ma nic wspólnego.
    Dlatego mam zrobiony na podłogówkę osobny rozdzielacz aby nie miec problemów o
    jakie pytasz oraz to że w kazdej chwili gdyby zaszła potrzeba na rozdzielaczu
    podłogówki wykręcam zaślepki i wstawiam w to miejsce pompę obiegową podłogówki.
    Przez trzy sezony działa to jednak rewelacyjne bez pompy więc po co mam montować
    kolejne urządzenie pobierające prąd? Podłogówka korzysta z pompy w kotle. Kocioł
    ma
    W łazience mimo ze jest podłogówka nie ma głowicy na drabicne bo tam ciepła
    nigdy dość.
    Na parterze w salonie dwa panele bez głowicy oraz w biurze także bez głowicy.
    Głowice sa tylko w kotłowni i na piętrze w pokojach.

    Marek