  • Data: 2012-02-02 10:38:59
    Temat: Re: 3 dni drewnio się suszyło.
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 lutego 2012, 08:40:08 UTC+1 użytkownik adamm napisał:
> [...]
    ogrzewaniem (samo parowanie się nie przyspieszyło), zwiększyłeś wilgotność w domu
    (woda paruje a nie anihiluje), ostateczny bilans trudno policzyć.

    > Żartujesz oczywiście z tym trzymaniem drewna na strychu koło komina?
    > Czyżbyś chciał dom podpalić?
    >
    > adamm

    Od razu podpalić, takie miejsce mi przyszło do głowy jako suche i cieplejsze niż inne
    mimo że nie zamieszkane. Pewnie trzeba by trochę poprawić warunki, jakaś kratka
    oddzielająca.

    --
    ZZ@private