  • Data: 2013-08-08 23:47:37
    Temat: Re: 37 st. C w cieniu na Wilgą
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skryba odnotował skrzętnie:

    > Dzisiaj u mnie w cieniu 42 stopnie C.

    A gdzie to tak?! Może cień jakiś zepsuty?

    > Linie kroplującą ustawiłem na minimum na całą noc.

    U nas teraz 23°C, choć najbliższa stacja meteo pokazuje 27. W dzień
    było 28-30, mimo że w gazetach pisali, że 37. Ale ja na nowinki nieczuły,
    u mnie staromodne obyczaje. Drzewa stoją i listowiem szumią, a ślimaki
    łażą leniwie i transpirują.

    Jarek

    PS:
    Słowicy o tej porze polecieli gdzieś precz, szpacy zaglądają z rzadka,
    ale wróblowie gniazdo uwili w szparze nad drzwiami, a młode drą się
    tam wniebogłosy.

    --
    Gościu, siądź pod mym liściem, a odpocznij sobie!
    Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,