  • Data: 2009-12-13 22:40:30
    Temat: Re: -4 ile spalacie gazu??
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Gru, 23:31, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Czyli ok. 11m^3 gazu. Wynik chyba nie najgorszy.

    OZC wyliczyl mi zuzycie w grudniu na 2,3 tys kWh, czyli srednio
    dziennie musialbym zejsc do ok 75kWh. Z tym, ze u mnie tez poki co
    drzwi wejsciowe sa z '37 roku (powaznie:) wstawione w oscieznice
    zbudowana z kantowek, nie mam jeszcze zalozonych drzwi wew. i nie
    ogrzewam piwnic, wiec stamtad zimno ciagnie jak byk (szczegolnie, ze w
    dolnym garazu nie mam jeszcze wylewek i brama garazowa ma szpare na
    calej dlugosci wysokosci jakichs 15cm :-)

    > Nie wiem ile gaz kosztuje, 1,3 - 1,4zl/m^3?? Wyszlo by ok. 460zl czystego

    Nie mam pojecia :( Gazu nie mam :-)

    > gazu bez oplat, z oplatami nie tak wiele mniej jak w II taryfie...

    No :-) A pompa ciepla wyszloby 150-200 pln ;-))

    > Moge pisac, ale moje dane sa malo przydatne bo ani dom ocieplony, ani temp.
    > uzytkowe.

    A w tym roku zamierzasz ocieplic ?
    pozdr.

    --