    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: -4 ile spalacie gazu??
    Date: Sun, 13 Dec 2009 23:59:47 +0100

    news:9de0e311-9bdf-437f-a638-

    >OZC wyliczyl mi zuzycie w grudniu na 2,3 tys kWh, czyli srednio
    >dziennie musialbym zejsc do ok 75kWh. Z tym, ze u mnie tez poki co
    >drzwi wejsciowe sa z '37 roku (powaznie:) wstawione w oscieznice
    >zbudowana z kantowek, nie mam jeszcze zalozonych drzwi wew. i nie
    >ogrzewam piwnic, wiec stamtad zimno ciagnie jak byk

    To Ci chyba bilansu nie poprawi, bo jak ogrzejesz te piwnice to bedzie
    cieplej wyzej, ale zaplacisz za ogrzewanie piwnicy.

    >(szczegolnie, ze w
    >dolnym garazu nie mam jeszcze wylewek i brama garazowa ma szpare na
    >calej dlugosci wysokosci jakichs 15cm :-)

    Mam to samo, brak wylewek w garazu i ciagnie brama z garazu pod drzwiami do
    domu.

    >Nie mam pojecia :( Gazu nie mam :-)

    Ja mam, ale nie mialem jeszcze fucktury. :-)

    >No :-) A pompa ciepla wyszloby 150-200 pln ;-))

    A zeby to takie proste bylo. :-)

    >A w tym roku zamierzasz ocieplic ?

    Zamiarow to ja mam sporo a czas i tak wszystko weryfikuje. W kazdym razie w
    tym roku juz nie wiele zrobie, bo to tylko ze dwa tygodnie z przerwami. :-)
    Wylewki w garazu w tym roku nie zrobie. Ocieplenie docelowe, tzn. 30cm welny
    (na razie mam 12cm na polowie powierzchni dachu) i gipsy na skosach
    zamierzam dokonczyc jesienia przyszlego roku. Do tego czasu zejdzie mi sie z
    lazienkami, gladziami na gorze, sufitami, zabudowa kuchni, brakujacymi
    podlogami i cos tam na zewnatrz. Do zimy jak Bozia da wejde docelowo
    mieszkalnie na gore. Czasu niby sporo, ale ten rok pokazal mi juz jak to
    sobie mozna planowac. Swieta mialem spedzic w domu a tym czasem gaz zaczalem
    zalatwiac w marcu a podlaczenie ostatniego tygodnia w pazdzierniku. Do tego
    debilni plytkarze uciekajacy z budowy zostawiajac narzedzia, schnace
    wczesniej posadzki od poczatku maja do konca lipca... Ech sporo by mozna...

    Pozdro.. TK