  • Data: 2010-12-08 18:43:32
    Temat: Re: 44% mocy pieca
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:idmujh$v5q$1@opal.futuro.pl...
    > Tylko mnie załatwili deskowanym dachem ze szczeliną wentylacyjną bez
    > membrany i głównie to wieje wszędzie.

    Ja tez mam dach deskowany i uwazam, ze to najlepsze rozwiazanie.

    > Nikt z nich się nie znał, a ja sobie nawet sprawy nie zdawałem z tego.
    > Tak samo są załatwieni ci co im dadzą tanią membranę i zostawią szczelinę
    > wentylacyjną. Taki sam kibel.

    Tutaj juz instalatorzy pisali jak to przy montazu kolektorow slonecznych
    widzieli pod pokrycie skruszala miejscami membrane. Moze to i latwiej zrobic
    dobrze, ale jak skraplajaca sie woda zacznie wsiakac w welne po paru latach
    to bedzie jeszcze gorzej. Juz ja wole swoje trudnosci wykonawcze.

    Pozdro.. TK