  • Data: 2023-02-19 16:02:42
    Temat: Re: 7,6GW leci z wiatru
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 19 February 2023 at 15:54:05 UTC+1, LordBluzg(R)?? wrote:
    > W dniu 19.02.2023 o 12:32, Marcin N pisze:
    > [..]

    > Czeski błąd :) Nie to, że się nie przyznaję, na myśli miałem 250% :] Co
    > oczywiście współgra z resztą tego co napisałem.

    z niczym nic nie wspólgra bo to belkot reklamowy

    Perowsiki oparte na związkach ołowiu nigdy nie będą produkowane ani sprzedawane w
    Europie.

    Gdyby to nie btyl belkiot reklamowy to by twierdzili, że sprawność wzrasta o 25%
    a nie 250%

    Ale jak ktoś niekumaty, to reklamuje syfilis i twierdzi, że to samo zdrowie.

    To dlatego Wroclaw ani nie produkuje, ani nie sprzedaje perowsików od 10 lat a
    jedynie reklamuje,bo jest zakaz produkcji i sprzedaży, handlu, importu